End of the Year Book Tag

Οκτωβρίου 15, 2019


Hellooo! Τι κάνετε; Καλή εβδομάδα να έχουμε και ξεκινάμε με ένα Tag με τα βιβλία που περιμένω ή έχω ως προτεραιότητα μέχρι το τέλος του 2019! 

1. Υπάρχει κάποιο βιβλίο που ξεκινήσατε να διαβάζεται φέτος και δεν το ολοκληρώσατε αλλά πρέπει; 
Ναι! Ξεκίνησα να διαβάζω μέσα στον Σεπτέμβριο το Δέμα του Γερμανού Sebastian Fitzek και ενώ στην αρχή μου άρεσε κάπου στην μέση άρχισα να νιώθω πως βαριέμαι και να χάνω το ενδιαφέρον μου, οπότε το άφησα για αργότερα! Σίγουρα θα το ολοκληρώσω μέχρι το τέλος του χρόνου. 


2. Έχετε κάποιο φθινοπωρινό ανάγνωσμα που θέλετε οπωσδήποτε να διαβάσετε ως το τέλος της χρονιάς. 
Η ειλικρινής απάντηση εδώ είναι όχι 😂 Αλλά πάντα μέσα στον Οκτώβριο/Νοέμβριο μου αρέσει να κάνω κάποιες επιλογές βιβλίων που είναι πιο paranormal/spooky! Σε αυτό το στυλ έχω βάλει στο μάτι το Wicked Fox που ξεκίνησα μόλις σήμερα και ελπίζω πραγματικά να μου αρέσει και να είναι όπως το φαντάζομαι 😄

3. Περιμένετε κάποια νέα έκδοση αυτούς του μήνες; 
Ένα βιβλίο που ανυπομονούσα αλλά έχει κυκλοφορήσει ήδη, είναι του Stephen Chbosky😍! Τώρα από αυτά που έρχονται δεν μπορώ να πω ότι έχω ενθουσιαστεί με κάτι, μου έχει τραβήξει το ενδιαφέρον αρκετά το The Starless sea που αν και δεν είμαι μεγάλη φαν του Night Circus φαίνεται να έχει ωραία πλοκή! Επίσης τον Δεκέμβριο βγάζει νέο βιβλίο η Colleen Hoover που φαίνεται κλασσικά γλυκό και ρομαντικό όπως όλα της! Στις Ελληνικές κυκλοφορίες τώρα επίσης από όσο έχω δει τουλάχιστον, μου φαίνεται πως δεν θα βγει κάτι που ανυπομονώ! 

4. Ποια είναι τα τρία βιβλία που θέλετε να διαβάσετε πριν το τέλος του έτος;
Θέλω επιτέλους να ξεκινήσω την σειρά The Dark Artifices της Cassandra Clare. Οπότε περιμένω πως και πως να έρθει η παραγγελία μου με το Lady Midnight και να ξανά βυθιστώ στον κόσμο των Shadowhuters! 
Έπειτα έχουμε το the eye of the world(The Wheel of Time series) που ήμουν αρκετά δύσπιστη στο να το ξεκινήσω στην αρχή λόγου ότι αριθμεί 14 βιβλία 😮 Αλλά λίγο η αφορμή της σειράς που έρχεται, λίγο ότι διαβάζω και ακούω παντού πολύ καλές κριτικές, λίγο που λέμε να το διαβάσουμε παρέα με την Στέλλα(acourtofbooks) έχει μπει και επίσημα στην λίστα για ανάγνωση πριν το τέλος του 2019! Τέλος έχω ακόμη ένα βιβλίο από σειρά την συγκεκριμένη την ξεκίνησα μόλις φέτος και δεν είναι άλλο από το The mine order της Samantha Shannon. Σύμφωνα με το Goodreads το 4ο βιβλίο έρχεται στο τέλος του 2020 οπότε πιστεύω ότι είναι καλά χρονικά μέχρι το τέλος αυτής της χρονιάς να έχω ολοκληρώσει το 2ο. 

5. Πιστεύεται ότι υπάρχει κάποιο βιβλίο που θα σας σοκάρει και θα γίνει ένα από τα αγαπημένα σας για το έτος αυτό; 
Mακάρι να υπάρξει! Γενικά προσπαθώ να έχω χαμηλές προσδοκίες για να μην απογοητεύομαι! Για κάποια που νιώθω ότι θα μπορούσαν να είναι 5 αστεράκια. Είναι H μυστική ιστορία της Donna Tartt που λένε ότι είναι το πιο καλό της. H Κυριαρχία το τρίτο βιβλίο της σειράς Θεοί και Δαίμονες, που βλέπω όλες να έχουν κατά ενθουσιαστεί και θέλω να πιάσω όσο πιο γρήγορα μπορώ. Τέλος το Τhe seven husbands of evelyn hugo και το Assasins Apprentice!

6. Έχεις αρχίσει να κάνεις από τώρα πλάνα για το 2020; 
H απάντηση εδώ είναι περίπου! Έχω κάποιες σκέψεις δεν ξέρω κατά πόσο θα τα εφαρμόσω όλα. Ας πούμε ήδη έχω σκεφτεί ποιες σειρές βιβλίων θα ήθελα να ξεκινήσω μέσα στο νέο έτος, όπως επίσης έχω κάνει μια λίστα με κάποια βιβλία που αν και μου φαίνονται ενδιαφέροντα, επειδή είναι συνήθως από κάποιο είδος που δεν επιλέγω εύκολα λέω με κλήρωση μέσα στο 2020 κάθε μήνα να βάζω στο tbr μου ένα από αυτά! Έπειτα για το Bookstagram έχω κάποιες πολύ ωραίες ιδέες από φωτογραφικής άποψης αλλά δεν ξέρω αν θα βγουν. Τέλος εδώ στο μπλογκ ήδη έχω κάνει μια αλλαγή στο οπτικό κομμάτι (Που ελπίζω να άρεσε😊) εύχομαι μέσα στο νέο έτος να μπορέσω να είμαι πιο συνεπής και να ανεβάζω συγκεκριμένες μέρες πάντα καινούργιο ποστ (Κάτι που μεταξύ μας το κόβω ακατόρθωτο 😅). 







You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts