Ταινιες, σειρες και πολλα βιβλια!

Δεκεμβρίου 22, 2020

 


Hey! Έχουμε καιρό να τα πούμε πιο άμεσα και δεν κρύβω πως μου έχει λείψει αυτήν η επαφή. Δυστυχώς όμως ο χρόνος μου είναι υπερβολικά περιορισμένος πλέον, με αποτέλεσμα να έχω παραμελήσει παλιές στήλες μας, όπως τα μηνιαία wrap up, αγαπημένα κτλπ. Έτσι σήμερα που ξέκλεψα λίγο χρόνο είπα να "μιλήσουμε" λίγο για όλα... Να κάνουμε ένα συγγραφικό τουρλού! Θα περιμένω φυσικά να μου πείτε και εσείς τι ξεχωρίσατε αυτούς τους μήνες. 

Διάβασα λοιπόν πολλά ρομαντικά μυθιστορήματα και ειδικά οι εκδόσεις elxis είχαν την τιμητική τους. Σίγουρα ξεχώρισα με μεγάλη διαφορά τα βιβλία της Mia Sheridan (Η ορμή του Ταύρου & Η Καρδιά του Υδροχόου) που έχει γίνει η νέα μου Colleen Hoover. Mετά έχουμε την τριλογία του Τέξας που με ταξίδεψε στην άγρια φύση της Νότιας Αμερικής και με συγκίνησε αφάνταστα. Φυσικά πρέπει να αναφερθώ και στα σέξι αγόρια από την σειρά Sinners of Saint, με το τρίτο να παραμένει το αγαπημένο μου. Τέλος σίγουρα για κάτι πιο χιουμοριστικό και ανάλαφρο θα πρότεινα τα βιβλία της Eloisa James με τίτλο Fairy Tales. Παραλλαγές των κλασσικών παραμυθιών με μια πιο σέξι και σύγχρονη ματιά. 


Μετά πάμε σε πιο θρίλερ/crime μονοπάτια. Διάβασα το πολυσυζητημένο The Turn of the Key(Το κλειδί) και δεν ενθουσιάστηκα όσο η μεγάλη μερίδα της κοινότητας του booktube αλλά το απόλαυσα αρκετά και σίγουρα θέλω να κοιτάξω και για άλλα βιβλία της συγγραφέως. Έπειτα έχουμε το Κάτω από το δέρμα από έναν νέο ανερχόμενο Γερμανό συγγραφέα που φαίνεται να έχει επηρεαστεί έντονα από τον Patrick Süskind, ένα αρκετά περίεργο βιβλίο όπου υπήρχαν σημεία του, που μου άρεσαν πάρα πολύ και άλλα που με κούραζαν αφάνταστα. Δύσκολο και όχι για τα περισσότερα γούστα. Σίγουρα όμως τα δυο βιβλία που ξεχώρισα και μου άρεσαν περισσότερο ήταν το Το δάσος της μνήμης, όπου η πλοκή του δεν είχε κάτι το πρωτότυπο αλλά ήταν φοβερά καλογραμμένο και εθιστικό. Αλλά και το Σκοτεινό Νερό από την σειρά που ακολουθεί την αστυνομικό Έρικα Φόστερ. 

Άκουσα αρκετά audiobooks όπως το Felix Ever After ένα ξεχωριστό βιβλίο που μιλάει για ένα μαύρο τρανς αγόρι και πως αντιμετωπίζει όσα του συμβαίνουν στην ζωή. Έπειτα το Beach Read όπου έχει να κάνει με δυο συγγραφείς που ερωτεύονται! Τρομερά ανάλαφρο και γλυκούλι. Τέλος ακούω (δεν έχω ολοκληρώσει μιας και το πάω σαν χελώνα) το heart of flames που δεν με έχει ενθουσιάσει, βαριέμαι αρκετά 😴 

Φυσικά συνεχίζω με την σειρά The Wheel Of Time πάντα με την καλύτερη παρέα(Στέλλα & Χριστίνα). Με έπιασε και μια μανία να διαβάσω παλιό ya/dystopian αλλά δεν πήγε όσο καλά ήλπιζα μιας και το βιβλίο Diabolic ήταν απλά κακοοο, το έσωσε η όμορφη συνανάγνωση με την γλυκιά Αλεξάνδρα ενώ και το Angelfall ήταν αρκετά αδιάφορο αν και ευκολοδιάβαστο. Όπως όλοι δεν υπήρχε περίπτωση να μην δεν διαβάσω το νέο εγχείρημα της Suzanne Collins που μου άφησε ανάμικτα συναισθήματα. 

Kαι τελειώνοντας με τα βιβλία, στα αγαπημένα μου αναγνώσματα για φέτος συγκαταλέγεται σίγουρα το Wundersmith που διάβασα παρέα με την φίλη Ιωάννα. Και πραγματικά το απολαύσαμε όσο τίποτα 😍! Και ακριβώς στην αντίπερα όχθη σε στυλ βιβλίου, έχουμε την Σκοτεινή μου Βανέσα. Βαρύ και δύσκολο ανάγνωσμα, που με συγκλόνισε και με έβαλε σε χιλιάδες σκέψεις και σίγουρα αξίζει να διαβαστεί από όλους μας. 


Πάμε στις σειρές! Από τις πιο πρόσφατες που είδα, ήταν το Emily in Paris στο Netflix. Ακολουθούμε την Αμερικανίδα Έμιλυ(Lily Collins) στο επαγγελματικό της ταξίδι στο Παρίσι και τις περιπέτειες της στην πόλη του φωτός. Ένα ανάλαφρο rom com, με υπέροχο vibe ιδανικό για bringe watching. Σε παρόμοιο στυλ ίσως και με λίγο πιο οικογενειακή διάθεση είδα το Sweet Magnolias και Virgin River. Ενώ ωραία νεανική κωμωδία είναι το Never Have I Ever - τίποτα πρωτότυπο αλλά σίγουρα κάτι ευχάριστο. Επίσης για καλή μου τύχη είδα και το The outsider που ενώ ξεκίνησε πολύ δυναμικά στην συνέχεια κούρασε αφάνταστα, ενώ το τέλος δεν μου άρεσε καθόλου. Κάπως έτσι γλύτωσα από το να διαβάσω ένα μέτριο βιβλίο. Έπειτα έχουμε δυο μίνι σειρές που ίσως οι περισσότεροι να έχετε δει ή έστω ακούσει. Το The Haunting of Bly Manor που ήταν ιδιαίτερα καλό - μια άκρως ατμοσφαιρική σεζόν- ειδικά σκηνοθετικά με την έπαυλη, το δάσος κτλπ ενώ συνδυάζει περίτεχνα το ghost story με το love story. Δεν θα το συγκρίνω με το Hill House (που ήταν σίγουρα ανώτερο) γιατί ήταν κάτι εντελώς διαφορετικό! Και το The Queen's Gambit μια δραματική σειρά που διαδραματίζεται στο 1950 και ακολουθεί την ζωή της Beth Harmon και την λατρεία της για το σκάκι. Ίσως από τις καλύτερες σειρές που έχει κυκλοφορήσει το Netflix & ειδικά το τελευταίο επεισόδιο ήταν συγκλονιστικό. Μακιγιάζ, κουστούμια, ερμηνείες, σκηνοθεσία όλα φοβερά άρτια. 

Από σειρές τώρα που έβλεπα ήδη. Ολοκλήρωσα το The 100 - σε μια περίεργη σεζόν με ένα τέλος που δεν είμαι εκατό τις εκατό σίγουρη πως μου άρεσε. Είδα φυσικά την τρίτη σεζόν του Dark, πιο βαριά και αργή σεζόν με λιγότερο σασπένς από τις προηγούμενες δυο αλλά εξίσου ενδιαφέρουσα. Έκλεισε με το καλύτερο δυνατό τρόπο την ιστορία και για μένα προσωπικά είναι μια από τις καλύτερες σειρές που κυκλοφορούν εκεί έξω. Τέλος είδα και την 5η σεζόν από τις τηλεφωνήτριες (cable girls) που χρειαζόταν αυτό το όμορφο και αξιοπρεπές τέλος μιας και είχε αρχίσει να ξεχειλώνει σαν ιστορία. Αλλά και το υπεραγαπημένο Rick and Morty. 


Tαινίες δυστυχώς δεν έχω δει πάρα πολλές. Αλλά κάθε μήνα επιλέγω μια από τις Ιαπωνικές Anime ταινίες του Studio Ghibli με αποτέλεσμα να έχω δει σχεδόν 8 και να συνεχίζω ακάθεκτη. Λάτρεψα επίσης το νεανικό The Half of it & το δραματικό Coming Home Again. Εξαιρετικό ντοκιμαντέρ ήταν το "Καλωσήρθατε στην Τσετσενία" που μιλάει για την επιχείρηση «εκκαθάρισης» της LGBTQ κοινότητας της χώρας και το κουκούλωμα αυτής από την Ρώσικη κυβέρνηση. Τέλος θα ήθελα να αναφερθώ σε ένα ακόμη animation το Wolfwalkers ένα υπεροχο ταξίδι στην Ιρλανδία με μάγισσες και λυκάνθρωπους, μια ταινία που απλά θα σας ταξιδέψει! 

Aυτά από εμένα, ελπίζω να περνάτε όμορφα και να έχετε καλές γιορτές! 














You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts