Τα βραβεία των Blog 2014

Ιανουαρίου 30, 2015


Σχεδόν κάθε χρόνο με το ξεκίνημα της νέας χρονιάς διοργανώνονται κάποια Βραβεία όπου εκεί ψηφίζουμε τα αγαπημένα μας ιστολόγια για την χρονιά που μας πέρασε! Εδώ μπορείτε να βρείτε τις περσινές Βραβεύσεις. 

Οι Κανόνες Αρχικά έχουν ως εξής: 
  1. Πρέπει να ενημερώσετε τα Blog τα οποία βραβεύετε.
  2. Απαντώ σε 10 ερωτήσεις που μου έκανε αυτός/ή που ανέφερε το ιστολόγιό μου και γράφω 10 ερωτήσεις για αυτούς που θα αναφέρω εγώ.
  3. Μπορείτε να Βραβεύσετε όσα Blog εσείς επιθυμείτε. 
  4. Ετοίμασε και εσύ την δικιά σου λίστα

Να ευχαριστήσω πολύ το Blog Η Φαντασία είναι το παν  που μας έδωσε την τρίτη θέση στην λίστα του και πάμε τώρα να δούμε τις ερωτήσεις που μας κάνει η γλυκιά Χρυσάνθη: 

Πως και αποφάσισες να ασχοληθείς με το blogging?
Γενικά γράφω πολύ (Οι οικογένειά μου είχε όνειρο της να γίνω δημοσιογράφος!) πάντα προσπαθούσα να ενημερώνομαι και να είμαι ''μέσα'' στα πράγματα που αγαπώ έτσι παρακολουθούσα πολλά και διάφορα blog και sites αλλά ποτέ δεν είχα σκεφτεί να φτιάξω ένα δικό μου. Μέχρι ένα καλοκαιρινό πρωινό που είχα πολύ ελεύθερο χρόνο και έτσι μου ήρθε η τρελή ιδέα να το δοκιμάσω και βουαλά εδώ ήμαστε σήμερα! 

Πες 10 πράγματα για τον εαυτό σου…
1. Έχω ένα σκύλο που τον λένε Άρη και τον λατρεύω! 
2. Όνειρο μου να κάνω πολλά ταξίδια, στην Ελλάδα και το εξωτερικό!  
3. Έχω μεγάλο κόλλημα με στιχάκια και quotes από βιβλία, τραγούδια, ταινίες, σειρές. Έχω πάρα πολλά τετράδια γεμάτα με εκατομμύρια από αυτά!
4. Είμαι υπερβολικά περίεργη με το φαγητό (Αυτά που μ'αρέσουν να τρώω είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού) Αλλά λατρεύω τα γλυκά, μπορώ να τρέφομαι μόνο με αυτά! 
5. Είμαι αρκετά ήσυχος, αγχωτικός και ντροπαλός άνθρωπος! 
6. Το αγαπημένο μου ρούχο είναι η πιτζάμες μου! 
7. Η πρώτη συναυλία που πήγα στην ζωή ήταν του Μιχάλη Χατζηγιάννη :P 
8. Είμαι άθλια στα Μαθηματικά! Μια φορά έγραψα 12 και πανηγύριζα! Γενικά εγώ και η Θετικές επιστήμες καμιά επικοινωνία.... 
9. Μικρή είχα πολλές ξανθές μπούκλες, δυστυχώς όσο μεγαλώνω τόσο αυτές εξαφανίζονται...! 
10. Θέλω πολύ μια μέρα να ζήσω στην Αγγλία, μαζί με κάποιους ανθρώπους που ξέρω πως θα το λάτρευαν και αυτοί! 

Προτιμάς την κλασική ή την μοντέρνα λογοτεχνία? Και γιατί?
Και τα δύο. Η καθεμιά έχει την δικιά της γοητεία! 

Ποιος χαρακτήρας θα ήθελες να είσαι?
Θα ήθελα να είμαι η Elizabeth Bennet από το βιβλίο Περηφάνια και Προκατάληψη ή η Ερμιόνη Γκρειντζερ από τον Χάρι Πότερ. 

Ποια είναι η αγαπημένη σου σειρά? Βιβλίων αλλά και κανονική!
Δύσκολη ερώτηση γιατί δεν έχω μόνο μία αλλά πολλές! Μερικές από αυτές είναι... 

Bιβλία:  
Crank - Ellen Hopkins, 
Lux - Jennifer L. Armentrout
Modern Faerie Tales & Curse Workers - Holly Black 
Saga - Brian K. Vaughan, Fiona Staples
Χάρι Πότερ - Τζ. Κ. Ρόουλινγκ
Θανάσιμα Εργαλεία & Δαιμόνιες Μηχανές - Cassandra Clare
Ο Μαύρος Πύργος - Stephen King 
Το Τριανταφυλλάκι - Donnelly Jennifer‎
Ο μπρούτζινος καβαλάρης - Paullina Simons

Τηλεοπτικές: 
Hannibal - NCB 
Doctor Who - BBC 
Peaky Blinders - BBC Two
Shameless - Showtime
Orphan Black - BBC America
Game of thrones - HBO 
The 100 - CW 
Teen Wolf - MTV 

Πως άρχισες να διαβάζεις? Ποια ήταν η αφορμή?
Όσο περίεργο και αν ακούγεται από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, με θυμάμαι με κάποιο βιβλίο στο χέρι να διαβάζω (Και όπως κάνουν τα περισσότερα παιδάκια, χωρίς να ξέρω πραγματικά να διαβάζω στην αρχή!) έφτιαχνα έτσι τις δικές μου φανταστικές ιστορίες. Μετά ο μπαμπάς μου, μου αγόραζε πάρα πολλά παραμύθια και παιδικά βιβλία ενώ θυμάμαι χαρακτηριστικά να κλέβω τα comics του αδερφού μου και να τα διαβάζω κάτω από τα παπλώματα μου, που με το ζόρι έβλεπα. Τα βιβλία όμως που με έβαλαν πραγματικά στον κόσμο αυτών ήταν τα Χάρι Πότερ, Τα χρονικά του Σπαϊντεργουίκ και λίγο μετέπειτα το Twillight! 

Προτιμάς τους βρικόλακες ή τους αγγέλους? Και γιατί?
Και τα δύο! Το καθένα έχει κάτι ξεχωριστό! 

Τι θα ήθελες να κάνεις στην ζωή σου αλλά μέχρι τώρα δεν το κατάφερες?  Θα ήθελα να μπορέσω να γίνω πιο ανεξάρτητη, αν καταφέρω πρώτα αυτό μετά μπορούν να γίνουν πολλά! 

Αγαπημένος συγγραφέας? Και γιατί? Τι σε έκανε να τον ξεχωρίσεις?
Όπως και παραπάνω. Δεν έχω ένα συγκεκριμένο συγγραφέα που να ξεχωρίζω. Έχω πολλούς που αγαπώ! Eνδεικτικά μερικοί: Stephen King, Ellen Hopkins, Neil Gaiman, Clive Barker, Patrick Ness, Stephanie Perkins, Paulo coelho, Charlotte Brontë, Edgar Allan Poe κτλ. 


  • Όσο αναφορά την φετινή απονομή των βραβείων αποφάσισα να κάνω μια αλλαγή και να σας παρουσιάσω με σύντομο τρόπο τα 5 πιο αγαπημένα μου Blog και όχι να φτιάξω μια λίστα με τα καλύτερα. Όσοι από εσάς δεν τα γνωρίζετε ακόμη να πάτε τα επισκεφτείτε αμέσως!!! 

Στο υπέροχο Blog της Ελένης μπορείτε να βρείτε ότι πραγματικά επιθυμείτε, κριτικές και αφιερώματα πάνω σε αγαπημένα βιβλία, τηλεοπτικές σειρές, ταινίες και φυσικά την μουσική. Γεμάτο τέχνη και επικαιρότητα θα ξετρελαθείτε από αυτό το γλυκό και φιλόξενο Blog. 

Αν είστε λάτρης του Φανταστικού νομίζω πως εδώ είναι το μέρος σας! Γεμάτο κριτικές που πάντα έχουν μια δόση καυστικότητας και σαρκασμού σε ενημερώνουν με τον πιο αξιόλογο και έξυπνο τρόπο για τα αγαπημένα σου βιβλία! 


Ένα πανέμορφο blog γεμάτο πάθος, ενθουσιασμό και μεράκι. Θα βρείτε κριτικές για τα αγαπημένα σας Young Adult βιβλία, καθημερινά νέα και αφιερώματα! 

Ένα ακόμα υπέροχο ιστολόγιο γεμάτο μεράκι και εκφραστικότητα. Θα βρείτε απόψεις, κριτικές και αφιερώματα για βιβλία, ταινίες και σειρές σε συνδυασμό με την πολύ όμορφη και ανάλαφρη γραφή του! 

Ένα πανέξυπνο και όμορφο Blog που καταφέρνει καθημερινά με τις αναρτήσεις του να σε ταξιδέψει στον φανταστικό κόσμο των βιβλίων! Είναι γεμάτο πάντα με αφιερώματα και κριτικές προς ενημέρωση για όλους εμάς. 

Υ.Γ Υπάρχουν ακόμα πολλά αξιόλογα Blog/Sites αλλά στην λίστα συμπεριέλαβα αυτά που εγώ προπάντων παρακολουθώ σχεδόν σε καθημερινή βάση. 

Οι Ερωτήσεις μου: 
1. 3 αγαπημένα σας βιβλία (Που δεν ανήκουν σε σειρά!)
2. Ένα αγαπημένο σας quote από βιβλίο. 
3. Ποιο ήταν το τελευταίο τραγούδι που ακούσατε;
4. Τι πιστεύει η οικογένεια σας για το Blog σας και γενικά για το blogging; 
5. Σας αρέσει η ποίηση; 
6. Ποιος είναι ο άνθρωπος που θαυμάζετε πιο πολύ στην ζωή σας και γιατί; 
7. Τι σας κάνει να γελάτε δυνατά και με την καρδιά σας;
8. Η Αγαπημένη σας ταινία για το 2014; 
9. Πόσα βιβλία διαβάσατε μέσα στο 2014; 
10. Ποιος τηλεοπτικός ήρωας θα θέλατε να είστε; 



ΤΗΕ ΕΝD!





















You Might Also Like

11 σχόλια

  1. Τι όμορφο post, σ'ευχαριστώ πάρα-πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια. Αλήθεια το εκτιμώ πολύ! Πάω τώρα αμέσως να απαντήσω τις ερωτήσεις σου, οι οποίες είναι γαμάτες!
    **P.s. Κρατάω στα χέρια μου αυτή τη στιγμή το Saga, είσαι η μόνη που θα καταλάβεις τον ενθουσιασμό μου!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραίες απαντήσεις που έδωσες!!!!
    Και μ'αρέσει που προτείνεις όλα αυτά τα Blog. Μερικά δεν τα ήξερα καθόλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίες απαντήσεις και σ' ευχαριστώ πολύ για την πανέμορφη παρουσίαση του Καλειδοσκοπίου! Πάω κι εγώ να απαντήσω αμέσως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Overthaplace
    Δεν κάνει τίποτα! ;) Οο Αλήθεια? Περιμένω με ανυπομονησία εντυπώσεις μόλις το διαβάσεις :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Ανώνυμος
    Σ'ευχαριστώ πολύ! Και χαίρομαι που βοήθησα! Να τα τσεκάρεις όλα τα Blog είναι πολύ όμορφα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @elgalla
    Σ'ευχαριστώ πολύ!!! Περιμένω τις απαντήσεις σου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητή Elena ouz,
    Σε ευχαριστώ που με τίμησες βάζοντας με στα βραβεία σου. Και σε ευχαριστώ που απάντησες στις ερωτήσεις μου!!! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Chryssa Tsantsaraki
    Δεν κάνει τίποτα! Εγώ σε ευχαριστώ για τις πολύ όμορφες ερωτήσεις σου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητή Elena ouz,
    Εδώ οι απαντήσεις στις ερωτήσεις σου:
    http://booksfrien.blogspot.gr/2015/02/blog-post_99.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σ'ευχαριστώ για την ενημέρωσει! Πάω να τις δω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Popular Posts