Δεκα βιβλια που με εκαναν να κλαψω!

Ιανουαρίου 25, 2015


Όλοι μας έχουμε διαβάσει ανά περιόδους βιβλία που χτύπησαν κόκκινο στον συναισθηματικό μας κόσμο. Παρακάτω θα δούμε μια λίστα με εντελώς διαφορετικά βιβλία και ιστορίες που πηγάζουν από την απώλεια, την αδικία, το συναισθηματικό υπόβαθρο αγαπημένων ηρώων αλλά και την γενναιοδωρία. Σκηνές που μας έφεραν χιλιάδες δάκρυα στα μάτια! 

Ένα βιβλίο που μας μιλάει για την απώλεια, τον πόνο και πως μαθαίνουμε στο τέλος να ζούμε με αυτόν και να προχωράμε. Μια απόλυτα συγκινητική ιστορία.

Ήξερα από την αρχή που πήρα αυτό το βιβλίο στα χέρια μου πως δεν θα είχε Happy End. Ο Πόνος της Κάλης για τον θάνατο της μητέρα της και η συντροφιά του παντοτινού της συντρόφου και αγαπημένου σκύλου της με έκανε να κλαίω σαν μικρό παιδί! 


Αν και το τριανταφυλάκι είναι γενικά ένα πολύ συναισθηματικό βιβλίο υπήρξε καθαρά μια στιγμή που δεν μπόρεσα να κρατήσω με τίποτα τα δάκρυα μου, αυτό ήταν στον χαμό ενός πολύ αγαπημένου ήρωα που άδικα και βασανιστικά έφυγε από την ιστορία μας! 

Ενώ πολλές φορές ο ίδιος ο αφηγητής σε προετοιμάζει για αυτό που θα διαβάσεις τα ίδια τα γεγονότα δεν σου αφήνουν άλλη επιλογή! Λίγο πολύ έκλαιγα στην μισή ιστορία του βιβλίου. 

Δεν ξέρω αν έκλαιγα περισσότερο από την στεναχώρια μου ή από την οργή μου για αυτά που γινόντουσαν.

Αν και έχει πολλά χρόνια που έχω διαβάσει το συγκεκριμένο βιβλίο ποτέ δεν θα ξεχάσω πόσο στενάχωρο ήταν και πόσο κλάμα έριξα διαβάζοντάς το. Μια ιστορία στο Β' παγκόσμιο πόλεμο ότι πιο δυνατό έχω διαβάσει για το ολοκαύτωμα. 


Θα μπορούσα να βάλω και κάποιο άλλο βιβλίο της αγαπημένης σειράς αλλά αποφάσισα πως το τελευταίο ήταν αυτό που άξιζε παραπάνω να βρίσκετε στην λίστα! Ένα γλυκόπικρο τέλος για αυτά τα ξεχωριστά βιβλία! 


Όσες φορές και να το διαβάσω αυτό το βιβλίο στο τέλος πάντα μου φέρνει δάκρυα. Αγαπημένη ιστορία που δεν θα πάψω να διαβάζω ποτέ...! 


Όταν διάβασα το βιβλίο και είχα φτάσει στην μέση του περίπου όπου γίνεται και ο μοιραίος θάνατος,  έχω να πω πως δεν μπορούσα για αρκετές μέρες να τελειώσω, να πάω παρακάτω. Ενώ το ξέρεις, σου το λέει από την αρχή με διάφορους τρόπους πως θα γίνει αυτό και όταν φτάνει η στιγμή στην περιγράφει χωρίς πολλές σάλτσες ο κόμπος που σου δημιουργεί είναι απερίγραπτος ενώ ο αποχαιρετισμός αυτού του τόσου αγαπημένου χαρακτήρα μου έφερε τόσα μα τόσα πολλά δάκρυα! 


Ένα ακόμη βιβλίο που από την μέση και μετά δεν μπορούσα να σταματήσω να κλαίω! Μέχρι και την τελευταία σελίδα έκλαιγα. Τα μάτια μου είχαν πρηστεί τόσο που θα τρόμαζε όποιος με έβλεπε. Μια υπέροχη τριλογία που αν δεν έχετε διαβάσει πρέπει σίγουρα κάποια στιγμή να το κάνετε. 











You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Τι ωραία ιδέα για post! Συμφωνώ απόλυτα με το 10 και το 6! Εγώ μάλλον θα απαντούσα το TFIOS, το ξέρω έχει καταντήσει κωμικοτραγικό κλισέ, αλλά είναι αδύνατον να μην κλάψεις σε αυτό το βιβλίο! Ίσως και στο Storyteller της Michaelis, ναι κι αυτό στη λίστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου :) Δεν έχω διαβάσει (αν και πρέπει!) ούτε το The Fault in Our Stars ούτε το Storyteller πολύ πιθανόν αν το είχα κάνει να ήταν στην λίστα και αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. The Lord of the Flies σίγουρα, για μένα, έκλαιγα με λυγμούς στο τέλος και από Harry Potter θα διάλεγα μάλλον το Order of the Phoenix.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Oo ναιι συμφωνώ απόλυτα με τον Άρχοντα των μυγών! Το ξέχασα εντελώς να πω την αμαρτία μου! Αν χωρούσε και άλλα η λίστα θα τα έβαζα...
    Για το Χάρι Πότερ ήμουν ανάμεσα σε ένα-δύο ακόμα αλλά είπα να βάλω το τελευταίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Popular Posts