Bookish Resolutions 2015

Ιανουαρίου 10, 2015



Περισσότερα Κλασσικά βιβλία: Τα ράφια μου είναι γεμάτα από κλασσικούς συγγραφείς που πρέπει κάποια στιγμή να ξεκινήσω να διαβάζω. Από τον Victor Hugo, Οscar wilde, Mark Twain και Charles Dickens μέχρι Έλληνες κλασικούς όπως Μυριβήλης, Καζαντζάκης, Βενέζης, Ξενόπουλος,Βάρναλης κτλ. 


Περισσότερα Manga: Σαν λάτρης των Ιαπωνικών Anime, δεν θα μπορούσα να μην έχω κόλλημα και με τα πανέμορφα Manga που ελπίζω φέτος να διαβάσω περισσότερα. Θέλω να ολοκληρώσω επίσης τρεις σειρές που έχω αφήσει εδώ και χρόνια ανολοκλήρωτες (One PieceDeath Note & Cafe Occult)


Περισσότερα Comics: Μέσα στην ντουλάπα μου υπάρχουν καμιά δεκαριά κούτες γεμάτες χιλιάδες κόμικ των θείων μου και του αδερφού μου, που με περιμένουν να τα διαβάσω εδώ και χρόνια. Μικρή(Πολύ μικρή!) είχα διαβάσει πάρα πολλές από τις ιστορίες του Spider-Man & Iron Man ελπίζω να θυμάμαι ακόμα μερικές! 


Περισσότερες Αναρτήσεις και σχολιασμούς: Λατρεύω το Blog μου και το να γράφω σε αυτό αλλά δυστυχώς ο πολύ πιεσμένος χρόνος μου, δεν με αφήνει να αποδώσω όσο θα ήθελα. Ευελπιστώ ότι το 2015 και ειδικά από την περίοδο του καλοκαιριού και μετά που θα έχω πολλές περισσότερες ελεύθερες ώρες να μπορέσω να αφιερωθώ παραπάνω σε αυτό! 



ΤΗΕ END!
  








You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Και σε μας αρέσει το blog σου και απαιτούμε περισσότερες αναρτήσεις!!:p Σε ζηλεύω που έχεις τόσα comics κρυμμένα στην ντουλάπα σου, ελπίζω να πραγματοποιήσεις όλα τα resolutions σου :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @overtheplace
    Θα το προσπαθήσω! ;)
    Να ναι καλά το μισό μου σόι που τα διαβάζει φανατικά!
    Σ'ευχαριστώ πολύ! Ελπίζω και των δύο μας :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Popular Posts