October Wrap Up & November TBR

Νοεμβρίου 05, 2013

October Wrap Up

Τι κάνετε; Ελπίζω να περνάτε καλά! Ο Χειμώνας σιγά σιγά και αργά μπαίνει :'(
Και ένας ακόμη μήνας πέρασε! Ένας μήνας αρκετά κουραστικός αλλά με πολλά και ωραία διαβάσματα!
Ελπίζω και ο Νοέμβρης να είναι εξίσου δημιουργηκός με πολύ ανάγνωση!  

Το πρώτο βιβλίο που διάβασα αυτόν τον μήνα ήταν η ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΟΣΤΩΝ από την σειρά Θανάσιμα εργαλεία της Cassandra Clare από της εκδόσεις Platypus                 
To βιβλίο μου άρεσε πραγματικά πολύ! Η αλήθεια είναι πως δεν το περίμενα τόσο καλό! Το φοβόμουνα λίγο γιατί για αυτήν την σειρά η άκουγα πάρα πολύ καλά λόγια η πολύ μέτρια και έτσι δεν ήξερα τι να περιμένω! Αλλά τελικά αποδείχτηκε πολύ καλύτερο όλων των προσδοκιών μου! Πολύ δυνατό story ενώ οι ήρωες και όλος ο κόσμος που έχει δημιουργηθεί πάνω σε αυτούς έκλεβαν την παράσταση.
Η βαθμολογία μου: 5/5 αστέρια. 

Μετά διάβασα το δεύτερο βιβλίο της σειράς Vampire Academy παγωμένα χείλη της Richelle Mead από εκδόσεις INTROBOOKS                            
Αυτό το βιβλίο περίμενα πάρα πολύ καιρό για να το διαβάσω! Τα περασμένα Χριστούγεννα μου πήρε δώρο ο Μπαμπάς μου το πρώτο βιβλίο της σειράς το οποίο μ'άρεσε πολύ έλα όμως που ο εκδοτικός είχε κλίση και όλα τα βιβλία εξαντληθεί και δεν μπορούσα να το βρω πουθενά!!!! (Πουθενά όμως!) Τελικά μετά από πάρα πάρα πολύ ψάξιμο το βρήκα από ένα ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο (bookstation.gr) Το βιβλίο ήταν πολύ καλό! Απολαυστικότατο! Κυμαινόταν στα επίπεδα του πρώτου και σε πολλά σημεία ήταν και καλύτερο! 
Η βαθμολογία μου: 4/5 αστέρια. 

Στην συνέχεια διάβασα το δεύτερο,τρίτο και τέταρτο βιβλίο της σειράς Θανάσιμα Εργαλεία, την Πόλη της Στάχτης, Γυάλινη Πόλη και την Πόλη έκπτωτων Αγγέλων. 
   
Πραγματικά αγαπώ αυτήν την σειρά! Έχω λατρέψει τους χαρακτήρες και τον κόσμο που έχει πλάσει η Cassandra Clare! Και χαίρομαι πολύ που τελικά δεν τελείωσε στο τρίτο βιβλίο αλλά έχει και συνέχεια! (Δεν έχω κάνει ακόμη Review για το τέταρτο βιβλίο μόλις το τελείωσα)

Η βαθμολογία μου και για τα τρία βιβλία: 5/5 αστέρια. 
Tα Review μου για το Πόλη της Στάχτης και Γυάλινη Πόλη.


Ακόμη ένα βιβλίο από σειρά που διάβασα και είναι το Φιλί της σκιάς το τρίτο βιβλίο της σειράς Vampire Academy της Richelle Mead! 
Πραγματικά εθιστική σειρά! Βιβλίο με βιβλίο γίνεται ακόμη καλύτερη! Θεωρώ πως η Richelle Mead είναι καταπληκτική συγγραφέας! Η Γραφή της σε συνεπαίρνει! Έχει δημιουργήσει έναν εντελώς δικό της κόσμο και όλοι οι ήρωες είναι ένας και ένας! Αξίζει πραγματικά κάπως να την διαβάσετε αυτήν την σειρά! 
Η βαθμολογία μου: 5/5 αστέρια. 

Ένα ακόμη βιβλίο που διάβασα αυτόν τον μήνα είναι ο Κουρδιστός Άγγελος της σειράς Δαιμόνιες μηχανές prequel της σειράς Θανάσιμα Εργαλεία της αγαπημένης πια συγγραφέα Cassandra Clare! 
Δεν έχω κάνει ακόμη Review για αυτό το βιβλίο αλλά θα είναι το επόμενο πράγμα που θα κάνω! Πολύ πολύ ωραίο! Δεν περίμενα κάτι λιγότερο από την Clare! Υπέροχοι χαρακτήρες, ιστορία γεμάτη δράση με αγωνία και σασπένς και όλα αυτά τυλιγμένα όμορφα με το σκηνικό του 19 αιώνα! Το απόλαυσα πάρα πολύ  και ανυπομονώ για το επόμενο! 
Η βαθμολογία μου: 5/5 αστέρια. 

Τελευταίο βιβλίο που διάβασα αυτό το μήνα ήταν το πρώτο βιβλίο της σειράς του Stephen King ο Μαύρος Πύργος! 
Αγαπημένος συγγραφέας! Αγαπημένο βιβλίο! Πραγματικά πολύ καλό! Είχα ακούσει πολλά για αυτήν την σειρά και χαίρομε που επιτέλους την έχω στα χέρια μου και μπορώ να την απολαύσω! 
Η βαθμολογία μου: 4.5/5 αστέρια. 

November TBR!

Τον Νοέμβριο θα ήθελα να διαβάσω πολλά πολλά βιβλία. Το θέμα είναι πως δεν έχω τον χρόνο που απαιτεί για να το κάνω... 

Πρώτο βιβλίο που θα διαβάσω σίγουρα πρώτα ο θεός είναι το τέταρτο βιβλίο της σειράς Vampire Academy Υπόσχεση αίματος!                  
Πραγματικά ανυπομονώ να το διαβάσω! Μετά το συγκλονιστικό τέλος του προηγούμενο βιβλίο αγωνιώ για την συνέχεια! 

Το επόμενο βιβλίο είναι το Στραβαγκάντζα. Έχω αρχίσει είδη να το διαβάσω. Αν και το πηγαίνω σαν την χελώνα λόγο χρόνου.
    
Μέχρι στιγμής μου φαίνεται πραγματικά ενδιαφέρον! Και πολύ ευχάριστο!

Το επόμενο βιβλίο που πραγματικά ανυπομονώ και θέλω πολύ να διαβάσω είναι το δεύτερο βιβλίο της σειρά του Stephen King Μαύρος Πύργος το κάλεσμα των τριών. 

Το επόμενο βιβλίο που ανυπομομώ να διαβάσω είναι το The Coldest Girl in Coldtown της  Holly Black 
Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για αυτό το βιβλίο και είναι της πολύ αγαπημένης συγγραφέας Holly Black! Ανυπομονώ! 

Σίγουρα θα υπάρξουν και άλλα βιβλία που θα διαβάσω. Αλλά επειδή δεν έχω αποφασίσει και δεν είναι σίγουρο τι και ποιο ακριβώς! Θα το κλείσω εδώ.....
Ελπίζω να σας άρεσε! Περιμένω τα δικά σας σχόλια με πια βιβλία διαβάσατε αυτόν τον μήνα και τι θέλετε να διαβάσετε τώρα!!!
                                                                                                                    

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Γεια σου!!
    Θα ηθελα να σου προτεινω να κανεις ενα bookshelf tour. Θα ηταν υπεροχο!
    Επισης πρεπει να μοιραστω τα συναισθηματα μου με καποιον για τον Will ξησβωξηαξκφνξαφωνκλαξφσδω δεν ειναι απιστευτος??? τον αγαπω τοοοοοοσο πολυ! ανυπομονω για την κριτικη σου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου!!!
      Θα κάνω σίγουρα το έχω στην λίστα! Απλά περίμενα να πάω στο σπίτι μου που έχω την μεγάλη βιβλιοθήκη μου!!! Ίσως όμως κάνω για αρχή ένα μικρό mini bookshelf tour στην μικρή βιβλιοθήκη που έχω εδώ!
      Και ναι είναι απλά υπέροχος! Δεν περίμενα πως μπορεί να μου άρεσε πιο πολύ από τον Jace αλλά ήταν πραγματικά σκέτη απόλαυση!
      Ανυπομονώ πάρα πολύ για την συνέχεια των βιβλίων!
      Ετοιμάζω τώρα το Review άρα θα τα πούμε και από εκεί πιο διεξοδικά ;)

      Διαγραφή
  2. Θελω και εγω να διαβασω το βιβλιο του Holy Black! εσυ θα το διαβασεις στα αγγλικα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι στα Αγγλικά! Το βρήκα στα Public! Αν και μεγάλο δεν έχει ευτυχώς δύσκολο λεξιλόγιο. Διαβάζετε εύκολα!

      Διαγραφή

Popular Posts