November & December Wrap Up & January TBR

Ιανουαρίου 11, 2014

Good Morning Μy Little Readers! 

Ο Χρόνος έχει περάσει και μαζί του δύο ακόμη όμορφη μήνες.... 
Σήμερα θα δούμε ένα διπλό November & December Wrap Up 
Και στην συνέχεια το January TBR! 



Πρώτο Βιβλίο που διάβασα το μήνα Νοέμβριο είναι η σειρά που έχω ''ρουφήξει'' τους τελευταίους μήνες και δεν έχω σταματήσει να διαβάζω... 
Όπως έχετε καταλάβει μιλάω με για το Vampire Academy 4-Υπόσχεση Αίματος! 

Όπως έχω πει το VA είναι πια αγαπημένη σειρά! Έτσι όπως μας έχει μάθει η Richelle με πιο αργό ρυθμό στην αρχή και καταληκτικές εξελίξεις στην συνέχεια το βιβλίο αυτό δεν θα μπορείτε να το αφήσετε από τα χέρια σας! Πιο σκοτεινό και γοτθικό από τα προηγούμενα συνεχίζει την ιστορία μας... 
Η βαθμολογία μου: 5/5 αστέρια. 

Στην συνέχεια διάβασα τα δύο επόμενα βιβλία της Cassandra Clare από την σειρά Δαιμόνιες μηχανές. Στα Αγγλικά. 
 
Τα λόγια που για αυτήν την σειρά είναι απερίγραπτα. Με έκανε να νιώσω τόσο μα τόσο πολλά συναισθήματα! Πραγματικά την έχω μέσα στην καρδιά μου! 
Να πω πως δεν έχω ανεβάσει τόσους μήνες Review για τα βιβλία γιατί περίμενα να τα πάρω και να τα ξανά διαβάσω στα Ελληνικά αφού δεν μ'αρέσει να αρχινάω σειρές σε διαφορετικές γλώσσες και να της ολοκληρώνω σε άλλες. Αλλά μάλλον πρέπει να φτιάξω γιατί έχει περάσει πολύς καιρός, τώρα ειδικά που έχουν εντελώς καταλαγιάσει τα συναισθηματά μου και θα τα βλέπω όλα πιο σφαιρικά! 
Η βαθμολογία μου και για τα 2 βιβλία: 5+/5 αστέρια. 
Μπορείτε να τα βρείτε από το goodreads: 


Το τρίτο βιβλίο που διάβασα είναι η συνέχεια του Μαύρου Πύργου το κάλεσμα των τριών.
                                  
Όποιος γνωρίζει και αγαπάει την δουλειά του Stephen King είναι σίγουρο πως θα λατρέψει αυτήν την σειρά όση δεν το έχουν κάνει ακόμα είναι μια πολύ καλή αρχή. Εγώ πάντως απορώ γιατί άργησα τόσο... 
Η βαθμολογία μου: 5/5 αστέρια. 

Στην συνέχεια διάβασα το Prince of Wolves του Dave Gross ένα βιβλίο έκπληξη για μένα
Πραγματικά αυτό το βιβλίο ήρθε εντελώς τυχαία στα χέρια μου, χωρίς να έχω ακούσει απολύτως τίποτα δεν είχε καθόλου προσδοκίες. Ήταν μια έκπληξη αφού ήταν πραγματικά καλό. Η Γραφεί του Dave Gross και οι χαρακτήρες μεγάλο point για την υπόθεση. 
Η βαθμολογία μου: 4,5/5 αστέρια. 

Για το επόμενο βιβλίο είχα πολλές προσδοκίες και το περίμενα πως και πως....
Μπορεί τελικά να μην έφτασε τις προσδοκίες μου και σε πολλά σημεία να απογοητεύτηκα αλλά είχε τις στιγμές στους. Περιμένω κάτι καλύτερο από την Holly Black την επόμενη φορά... 
Η βαθμολογία μου: 3.5/5 αστέρια. 

Και τέλος για τον Νοέμβριο διάβασα το προτελευταίο βιβλίο της σειράς Vampire Academy!
Φτάνοντας σιγά σιγά προς το τέλος της σειράς οι εξελίξεις κόβουν την ανάσα και οι ήρωες μας συνεχίζουν να παλεύουν με τους προσωπικούς τους δαίμονες για να βρουν την σωτηρία τους.  
Η βαθμολογία μου: 5/5 αστέρια. 




Τώρα θα πάω στον Δεκέμβρη! Ένας μήνας με αρκετά διαβάσματα αλλά σχεδόν χωρίς κανένα review πάνω σε αυτά. Πιστεύω πως σίγα σιγά θα τα ανεβάσω όλα! 

Πρώτα διάβασα τα 3 πρώτα βιβλία της σειράς Gossip Girl της Cecily von Ziegesar.

Ok, δεν είχα ιδιαίτερες προσδοκίες, Είναι ένα βιβλίο μια σειρά για να χαλαρώσετε ευχάριστα μια μέρα τίποτα παραπάνω. Ολόκληρο το βιβλίο είναι ένα επεισόδιο της τηλεοπτικής σειράς. Βασικά νομίζω το βασικό που πρόβλημα είναι η πρωταγωνίστρια (Η Αντιπάθειες δεν κρύβονται!) περισσότερα στο Review που έρχεται! 
Η βαθμολογία συνολικά και για τα 3 βιβλία: 2.5/5 αστέρια.

Ένα βιβλίο που καιρό τώρα ήθελα να διαβάσω!
                          
Ένα ιδιαίτερο βιβλίο διαφορετικό από τα κλασικά νεανικά βιβλία. Γεμάτο χιούμορ και γλυκιά ατμόσφαιρα που σε αφήνει με ένα τεράστιο χαζό χαμόγελο τελειώνοντας την ανάγνωσή του. 
Η βαθμολογία μου: 5/5 αστέρια. 
To Review μου

Επόμενο βιβλίο το More Than This του Patrick Ness ένα ακόμη πολύ γνωστό βιβλίο που ήθελα καιρό να διαβάσω! 
Ένα Βιβλίο που ξεπέρασε κατά πολύ τις προσδοκίες μου. Υπέροχο πραγματικά! 
Ο Patrick Ness έχει καταφέρει να δημιουργήσει μια όμορφη και δεμένη ιστορία με πρωτότυπους χαρακτήρες! Πραγματικά ένα από τα καλύτερα βιβλία που διάβασα το 2013! 
Η βαθμολογία μου: 5/5 αστέρια. 
To Review μου

Το τελευταίο βιβλίο που διάβασα τον Δεκέμβριο ήταν και το τελευταίο βιβλίο της σειράς Vampire Academy οι Δεσμώτες Ψυχών. 

Χαίρομαι που τελείωσα μια ακόμη πολύ ευχάριστη και όμορφη σειρά που με συντρόφευσε πολλές ώρες και μέρες τους τελευταίους μήνες. Ήταν ένα ακόμη όμορφο ταξίδι... 
Η βαθμολογία μου: 5/5 αστέρια. 
Μπορείτε να το βρείτε από το goodreads


Και τώρα που έχει μπει για τα καλά ο Ιανουάριος ας δούμε πια βιβλία λογικά θα διαβάσω μέσα στο μήνα... 

Πρώτο βιβλίο που θα διαβάσω είναι το The Diviners της Libba Bray. Έχω ακούσει τα καλύτερα και πιστεύω πως η συγγραφέας είναι πολύ αξιόλογη στο είδος της.

Επόμενο Βιβλίο είναι το Chaos Of Stars της Kiersten White ένα βιβλίο που πολύ καιρό ήθελα να διαβάσω, ελπίζω να είναι πραγματικά καλό! 

Στην συνέχεια το Σημαδεμένη η σειρά της μάνας και κόρης P.C. Cast & Kristin Cast γιατί έχω ακούσει πολλά και θέλω να δω πως ακριβώς θα μου φανεί τελικά

Αυτά! Σίγουρα θα τελειώσω αυτά τα βιβλία αφού τα έχω βάλει είδη στο πρόγραμμα. Πιστεύω πως σίγουρα θα καταφέρω να ξεκινήσω και κάποια ακόμη.

Έρχονται Προσεχώς!
  • Top 13 Books Of 2013
  • Review More Than This-Patrick Ness











You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Χαίρομαι αφάνταστα που σου άρεσε τόσο το Prince of Wolves και περιμένω να δω τις σκέψεις σου γι'αυτό με μεγάλη ανυπομονησία. Εγώ, όπως ξέρεις, εκθείασα τον Dave Gross άπειρα και θέλω να δω αν κι άλλοι σκέφτονται το ίδιο ή είμαι η μόνη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά το λάτρεψα! Νομίζω πως το μεγάλο ατού του βιβλίου είναι ο ίδιος ο Dave Gross! Πιστεύω πως αν το είχε γράψει κάποιος άλλος δεν θα είχε καταφέρει να βγάλει ένα τόσο καλό αποτέλεσμα! Τώρα ετοιμάζω το Review του θα τα πούμε σίγουρα και πιο διεξοδικά από εκεί ;)

      Διαγραφή

Popular Posts