MONTHLY FAVORITES: ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ - ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

Οκτωβρίου 31, 2019


Γειαααα σε όλους! Σήμερα σας έχω συγκεντρώσει μερικά από τα αγαπημένα του μέσα στους δύο τελευταίους μήνες!

Θα ξεκινήσω με τα βιβλία! Ο Σεπτέμβριος ήταν ένας πολύ μέτριος μήνας αναγνωστικά. Δεν διάβασα πολλά πράγματα και δεν είχα και την ίδια όρεξη να το κάνω. Ξεχώρισα όμως την Καρδερίνα ένα βιβλίο που το επέλεξα με μεγάλη ανυπομονησία και δεν με απογοήτευσε καθόλου!  Αντίθετα τον Οκτώβριο ξανά φόρτωσα τις μπαταρίες μου και διάβασα πολλά περισσότερα. Ξεχώρισα το Assassin's Apprentice ένα κλασσικό βιβλίο φαντασίας. Το Wytches ένα σκοτεινό Graphic Novel που ταίριαζε απίστευτα με την εποχή. Αλλά και τα Caraval και The Wicked Deep που είχαν ένα πιο παραμυθένιο χαρακτήρα! 


Ανακάλυψα πρόσφατα το site της Carissa Stan που έχει να κάνει κυρίως με την μαγειρική και την υγιεινή διατροφή, τότε την έψαξα και στον instagram και ενθουσιάστηκα ακόμα πιο πολύ! Λέγεται broccyourbody και έστω και λίγο αν σας ενδιαφέρει η μαγειρική να τις ρίξετε μια ματιά! Οι περισσότερες συνταγές της και συμβουλές της για σνακ είναι φοβερά υγιεινές, έξυπνες και γρήγορες στην παρασκευή τους! 


Ανακάλυψα το νέο άλμπουμ των Joseph που βγήκε αρχές του Σεπτεμβρίου και από τότε το ακούω συνεχώς! Είναι μια μπάντα που έχει δημιουργηθεί από τρεις αδερφές την Natalie, την Allison και την Meegan Closner! Τα αγαπημένα μου είναι τα Green Eyes, Fighter, ενώ ξεχώρισα πολύ και τα τραγούδια Good Luck Kid και In my Head 


Από ταινίες ξεχωριστά φυσικά το πολυσυζητημένο Τζόκερ! Με την συγκλονιστική ερμηνεία του Joaquin Phoenix! Μια δύσκολη ταινία, σκοτεινή και πολύ βαριά. Έφυγα από το σινεμά με ένα σφίξιμο στο στομάχι που με ακολουθούσε για μέρες. Βρήκα την πλοκή ελαφρός ασύνθετη άλλα ήταν τόσο αφοπλιστικά όλα τα υπόλοιπα που δεν σε ενδιέφερε στο τέλος αυτό! Ενώ το ότι για μένα δίνει μια ταινία τόση τροφή για σκέψη και συζητήσεις, κατευθείαν μπορεί να θεωρηθεί κερδισμένη! 


Από σειρές είδα το Γαλλικό Marianne που είναι ένα σκοτεινό θρίλερ τρόμου 8 επεισοδίων! Αξίζει να του δώσετε ευκαιρία ειδικά τώρα με το Halloween. Είναι πολύ ατμοσφαιρικό και τρομαχτικό! 
Ένα ακόμα που ξεχώρισα είναι το love, death and robot. Πολύ ιδιαίτερο sci-fi δεν θα το πρότεινα εύκολα σε όλους. Είναι ανθολογικό κάθε επεισόδιο έχει διαφορετική ιστορία κάποιες είναι anime, κάποιες με κανονικούς ηθοποιούς κάποιες ένας συνδυασμός και των δυο! Με εξέπληξε πολύ ευχάριστα! 
Τέλος η αγαπημένη μου σειρά με διαφορά ήταν το Carnival Row με τους υπέροχους Orlando Bloom & Cara Delevingne! Όσοι είστε φαν της φαντασίας να το τσεκάρετε σίγουρα! 


Αυτό τον μήνα πήγα επιτέλους στην πρώτη μου βιβλιοσυνάντηση! Ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία, γνώρισα άτομα που μέσω του instgram και του Goodreads είχαμε χρόνια επαφές και αυτήν την φορά μας δόθηκε η ευκαιρία να τα πούμε από κοντά αλλά και πολλά καινούργια άτομα όπου μοιραστήκαμε τις σκέψεις και τις απόψεις μας. Ενώ ευχαριστώ πολύ την γλυκιά μου Μαρία που μου συμπαραστάθηκε στην εντελώς αμηχανία μου και με έβαλε κατευθείαν στο κλίμα! 


Τέλος έκανα την πρώτη μου παραγγελία από το Αγγλικό site awesomebooks που έχει άπειρα πάμφθηνα μεταχειρισμένα βιβλία αλλά και καινούργια με μόνο 3 ευρώ έξοδα αποστολής. Για να καταλάβετε εγώ αγόρασα 6 μεταχειρισμένα βιβλία και πλήρωσα μαζί με τα έξοδα 22ευρώ. Αν όλα αυτά τα έπαιρνα καινούργια από το bookdepository θα πλήρωνα πάνω από 60€. Αλλά έχω και θετικά και αρνητικά πράγματα να πω για αυτήν την πρώτη εμπειρία. Αρχικά μου ήρθαν υπερβολικά γρήγορα! Μέσα σε εφτά μέρες ήταν σπίτι μου, στην συνέχεια μου έκανε τρομερή εντύπωση το πακετάρισμα. Είχα δει σε άλλους ότι ήταν λίγο πρόχειρο αλλά εδώ τα είχαν μέσα σε χάρτινο κουτί και τυλιγμένα με αεροστεγής φουσκωτή σακουλίτσα για να μην χτυπηθούν! Τώρα πάμε στα βιβλία! Πήρα το Lady Mindnight της Cassandra Clare που ήταν και το πιο ακριβό στην λίστα (4.50) και το The Mine Order(3.90) και τα δυο ήταν σαν ολοκαίνουργια! Δεν ξέρω καν αν είχαν διαβαστεί ποτέ, για τόσο καλή κατάσταση μιλάμε. Δεν είχε δηλαδή καμία απολύτως διαφορά από το να το αγόραζα καινούργιο από κάπου αλλού.
Στα επόμενα τώρα έρχεται η τραγωδία! Παράγγειλα όλοι την τριλογία The Farseer και επειδή παρατήρησα ότι υπάρχουν πολλές εκδόσεις διαφορετικές στο site αλλά στην εικονα είχαν το ίδιο καινούργιο εξώφυλλο κάθισα και διπλό τσέκαρα τις περιγραφές που υπήρχαν για να γράφουν όλα ότι είναι η ίδια χρονολογικά έκδοση και από τον ίδιο εκδοτικό οίκο. Τελικά μου ήρθαν τρια διαφορετικά! Το πρώτο βιβλίο ήταν μια μικρή Αμερικάνικη Mass Market έκδοση, το δεύτερο ήταν η paperblack έκδοση του 2002 και το τελευταίο του 1996. Όλα είχαν δηλαδή εντελώς διαφορετικά εξώφυλλα και μεγέθος  και γραμματοσειρά που δεν ταίριαζαν. Δεν μπορώ να πω ότι τα βιβλία ήταν σε κακή κατάσταση αλλά ένα πόνο στην καρδιά τον ένιωσα βλέποντας τα τόσο διαφορετικά. Από την άλλη έκανα μόνο 2.70 το καθένα οπότε λες χαλάλι. Τέλος πήρα το One day in December που ήταν το πιο ταλαιπωρημένο μπορώ να πω και είχε ένα μεγάλο λεκέ από καφέ (πιστεύω) στο εξώφυλλο που ευτυχώς κατάφερα να το καθαρίσω και να μην φαίνεται. 
Με λίγα λόγια ή θα πέσεις πάνω στο τσακ ποτ και θα βρεις βιβλία σε τρομερή τιμή και υπέροχη κατάσταση (όπως εγώ στα δυο πρώτα) ή σε κακή κατάσταση όπως τα υπόλοιπα! 

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts