ΒΡΑΒΕΙA 2013/14

Δεκεμβρίου 24, 2013

Η Γλυκιά Μαρία η ιδιοκτήτρια του Blog Only For Book Lovers έδωσε στο ιστολόγιο μου Βιβλίο-Αναλύσεις την τρίτη θέση στα Βραβεία της! 
Πρώτα από όλα να της πω ένα μεγάλο Ευχαριστώ και Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένα Χριστούγεννα να έχει! 


Η Διαδικασία έχει ως εξής: 
1. Γράφω 11 πράγματα για τον εαυτό μου. 
2.Απαντώ σε 11 ερωτήσεις που μου έκανε αυτός/ή που ανέφερε το ιστολόγιό μου και γράφω 11 ερωτήσεις για αυτούς που θα αναφέρω εγώ. 
3. Βραβεύω 11 άτομα (κάτω των 200 μελών τα ιστολόγιά τους). 
4. Ενημερώνω αυτούς που βράβευσα.


11 Things About Me: 

1) Είμαι το τρίτο παιδί μιας μεγάλης οικογένειας που υπεραγαπώ 

2) Το διάβασμα είναι ένα τεράστιο κομμάτι της ζωής μου

3) Είμαι κλειστός άνθρωπος 

4) Έχω πάρα πολλές παραξενιές  

5) Δεν συγχωρώ εύκολα...

6) Σιχαίνομαι το Ποτό, τα πάντα όλα απλά δεν το μπορώ! (I Know :P) 

7) Είμαι φοβερά ιδιότροπη με το φαγητό

8) Λατρεύω το Καλοκαίρι! 

9) Έχω περάσει πολλές δύσκολες καταστάσεις στην ζωή μου, αλλά δεν το βάζω ποτέ κάτω! 

10) Όνειρο μου ήταν πάντα να έχω ένα δωμάτιο όπου οι τείχη θα είναι γεμάτοι με παιλώριες βιβλιοθήκες όπως στις ταινίες! 

11) Μπορώ να ζήσω μόνο με γλυκά! 


Οι ερωτήσεις που μου έκανε η Μαρία και οι απαντήσεις μου:

1)Αγαπημένο βιβλίο;
-Ο Αλχημιστής-Coelho Paulo
-Long walk του Stephen King
-Το λάθος αστέρι – John Green
-Τζ.Ρ.Ρ. Τόλκιν-Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών
-Βίος και πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά-Νίκος Καζαντζάκης
(Έβαλα ένα από κάθε είδος)

2)Έχεις κάποιον εθισμό;
Να ταν μόνο ένας...Είμαι Βαριά εθισμένη στο διάβασμα και στην Σοκολάτα! 

3)Τι εύχεσαι να σου συμβεί στο νέο έτος;
Εύχομαι η νέα χρονιά να είναι πολύ πιο ξεκούραστη και χαρούμενη. 
Να περάσω την καλύτερη, πρώτη μου φοιτητική χρονιά! 

4)Γιατί ξεκίνησες το blogging;
Για να μοιραστώ μαζί και με άλλους ανθρώπους που αγαπούν το ίδιο πράγμα με εμένα τις σκέψεις και τα συναισθήματα μου! 

5)(βλ. ερώτηση 4) Τι σου αρέσει σε αυτό τώρα;
Είναι πολύ ευχάριστο να γνωρίζεις ανθρώπους με τα ίδια ενδιαφέροντα και ταυτόχρονα να αξιοποιείς αυτό που σου αρέσει να κάνεις, να διαβάσεις και να γράφεις!

6)Αγαπημένος/η συγγραφέας; 
Δύσκολη ερώτηση! Δεν έχω συγκεκριμένα έναν αγαπημένο. Θα πω ενδηκτικά μερικούς... 
j.k rowling,john green,cassandra clare,stephen king,J. R. R. Tolkien και η λίστα μου συνεχίζεται... 

7)Ποιον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης προτιμάς;
Αν πρέπει να πω έναν θα πω το YouTube! 

8)Ποιο θεωρείς πως είναι το χειρότερό σου ελάττωμα;
Το ότι είμαι πάρα πολύ κλειστή! 

9)Αγαπημένο είδος μουσικής;
Alternative Rock

10)Πόσων χρονών είσαι;
Είμαι 18! 

11)Τι σε κάνει χαρούμενο/η;
Οι Άνθρωποι που Αγαπώ και με αγαπούν! 

Οι δικές μου 11 ερωτήσεις:

1)Πότε άρχισες το blogging;
2)Είχατε οποιαδήποτε άλλη παρουσία στο διαδίκτυο πριν το blogging;
3)Πως μπορείτε να δείτε το ιστολόγιο σας σε ένα χρόνο από τώρα;
4)Αγαπημένη σειρά βιβλίων; 
5)Πως νιώθετε κάθε φορά που ολοκληρώνεται ένα βιβλίο ή μια σειρά;
6)Έχετε συγκεκριμένο μέρος όπου διαβάζετε; 
7)Κλασσική λογοτεχνία ή μοντέρνα;
8)Αγαπημένος σας Λογοτεχνικός ήρωας;
9) Αγαπημένος σας Καλλιτέχνης;
10) Τι είδους ταινίες προτιμάτε να βλέπετε;
11) Αγαπημένη Ξένη Τηλεοπτική σειρά; 


Τα βραβεία μου:















You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Ευχαριστώ πολύ!!!! :D Δεν είχα ιδέα ότι υπάρχουν τόσοι πολλοί έλληνες book bloggers! Πάω να κοιτάξω τις ιστοσελίδες! Ευχαριστώ και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κάνει τίποτα Nadia!!! ;)
      Με το καιρό γινόμαστε ακόμη πιο πολύ οι Έλληνες Book Bloggers!
      Και αυτό είναι πολύ όμορφο! Είμαι σίγουρη ότι θα βρεις τις ιστοσελίδες πολύ όμορφες και ενδιαφέροντες!

      Διαγραφή
  2. Έλενα μου, ευχαριστώ πάρα πολύ!!! :D Επειδή έχω ήδη ακολουθήσει αυτή τη διαδικασία, θα πάω απλά να κάνω μια δημοσίευση για το βραβείο και να απαντήσω στις ερωτήσεις σου!

    Καλές γιορτές! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κανει τπτ Μαρια!!!
      Ειναι ομορφο να βραβευεις την ομορφη και δημιουργικη δουλεια των αλλων!
      Καλες Γιορτες! Με υγεια ευτυχια και πολλα χαμογελα!!!

      Διαγραφή
  3. Ευχαριστωωωωωωω Πολυυυυυ!!!Πραγματικά δεν το περίμενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ για την τιμή... κι έστω και με μεγάλη καθυστέρηση... ορίστε... :)

    http://giota-papadimakopoulou.blogspot.gr/2014/02/blog-awards-2013.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς σ'ευχαριστούμε για το υπέροχο blog σου! Να σε καλά :D

      Διαγραφή

Popular Posts