📍TOP OF MY TBR - ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 📍

Ιουνίου 09, 2019

Έχοντας μπει το καλοκαίρι για τα καλά και η θερμοκρασία να καίει με το μυαλό μας πιο πολύ στις παραλίες και τα μπάνια. Σας έχω τα βιβλία που θέλω να με συνοδεύσουν αυτούς τους τρεις μήνες. Σίγουρα θα υπάρξουν και άλλα, αλλά αυτά είναι τα πιο σίγουρα! Εσείς ποια βιβλία σκοπεύεται να διαβάσετε μέσα στο καλοκαιράκι? 


Brandon Sanderson books 
Mιας και το καλοκαίρι έχουμε πολύ περισσότερο ελεύθερο χρόνο όλοι μας, σκέφτομαι πως πρέπει να ξεκινήσω τα the way of kings μιας και ο όγκος τους είναι αρκετά μεγάλος και θα μπορέσω έτσι να αφιερωθώ καλύτερα πάνω τους. Ο μόνος μου προβληματισμός είναι πως οι περισσότεροι λένε πως είναι καλύτερα να διαβαστούν τα βιβλία του Brandon Sanderson με την σειρά περίπου που τα έχει εκδώσει. Αλλά θέλω τόσο πολύ να ξεκινήσω τα συγκεκριμένα που μάλλον θα παραβλέψω τις συμβουλές 😜 Eπίσης μου έχει μείνει το τρίτο βιβλίο του Mistborn που διαβάζουμε παρέα με τα κορίτσια Iωάννα και Στέλλα από το blog a court of books και πολύ πιθανόν να ολοκληρώσουμε μέσα στο καλοκαίρι 😍 

A Court of Thorns and Roses Series - Sarah J. Maas
Άλλη μια σειρά που θα ήθελα πολύ να ξεκινήσω μέσα στο καλοκαίρι είναι το a court of thorns and roses τουλάχιστον το πρώτο της τριλογίας το οποίο το βρίσκουμε και μεταφρασμένο από της εκδόσεις ψυχογιός! Πρώτη μου επαφή με την Sarah J. Maas και ελπίζω να αποβεί καλή 😊 

Γουίντερ - Marissa Meyer
Τα βιβλία της τετραλογίας της σελήνης τα πρώτο ξεκίνησα πριν περίπου δύο χρόνια και μου μένει να διαβάσω το τελευταίο της σειράς Γουιντερ που αριθμεί περίπου 1100 σελίδες 😲 Η αλήθεια είναι πως με φοβίζει αρκετά ο όγκος του αλλά θέλω πολύ να δω πως ολοκληρώνεται η ιστορία των αγαπημένων μας ηρώων!

Tο άστρο της αυγής - Pierce Brown
To βιβλίο που θέλω όμως να διαβάσω πιο πολύ από όλα είναι το άστρο της αυγής (Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Μεταίχμιο) και είναι το τρίτο της τριλογίας Κόκκινη ανατολή! Για τους περισσότερους το καλύτερο τις σειράς και ανυπομονώ να ταξιδέψουμε στο διάστημα παρέα με τους Ντάροου, Σέρβο και Μαστανγκ! 

Assassin's Apprentice - Robin Hobb
Eδω και αρκετό καιρό πολλές αγαπημένες μου youtubers μιλάνε για το συγκεκριμένο βιβλίο και την τριλογία του Robin Hobb με αποτέλεσμα να μου έχει τραβήξει το ενδιαφέρον. Έπικ φάντασι, με μάχες, ίντριγκες, ταξίδια δεν θα μπορούσα πραγματικά να ζητήσω κάτι περισσότερο!!!

Η Αναμέτρηση - Μαρία Βρυσαδακη
Διάβασα το prequel της σειράς που μπορείτε να το βρείτε και εσείς δωρεάν και να το διαβάσετε (Πατώντας Αιώνια μάχη 0,5) και δεν γίνεται να μην συνεχίσω με τα επόμενα βιβλία της σειρας αφού η αγωνία χτύπησε κόκκινο! Μου έβγαλε τα συναισθήματα που ένιωθα όταν διάβασα τα VA και μου είχε λείψει πολύ αυτό! 




















You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts