BOOK HAUL -1-

Οκτωβρίου 10, 2013

Καλησπέρα Αγαπημένη μου Αναγνώστες!
Σήμερα σας έχω το πρώτο μου Book Haul!
Eλπίζω να το απολαύσετε! Αν και τα βιβλία δεν είναι πολλά!


                    
Τις αγορές της έκανα από το internt μέσα από το site Book station ---> http://www.bookstation.gr/default.asp    
     Ένα πολύ καλό site! Στέλνει πολύ γρήγορα τiς αγορές σας, χωρίς καθόλου έξοδα αποστολής! 


Τα βιβλία θα τα δούμε πιο αναλυτικά και κάτω είναι τρία 
Τα ΣΤΡΑΒΑΓΚΑΝΤΖΑ,Παγωμένα χείλη και Κουρδιστός Άγγελος 
+ Ένα πολύ όμορφο τετράδιο και σελιδοδείκτες που πήρα! 


Το Πρώτο βιβλίο είναι το ΣΤΡΑΒΑΓΚΑΝΤΖΑ - Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ
των εκδόσεων Πατάκη! Έκανε μόνο 4,40 και έτσι δεν μπόρεσα να αντισταθώ και να μην το πάρω. 
Το εξώφυλλο του είναι πολύ όμορφο αν και κάπως περίεργο, έχω ακούσει πολλά για αυτά τα βιβλία και ανυπομονώ να ξεκινήσω να το διαβάζω!
Περίληψη: Φαντάσου πως από τη μια στιγμή στην άλλη, από κει που είσαι άρρωστος και ακίνητος στο κρεβάτι, έχεις μεταφερθεί σε έναν κόσμο πλημμυρισμένο από απάτη και δόλο, συνωμοσίες και ραδιουργίες, πολυτέλεια και χλιδή. Αυτό ακριβώς συμβαίνει στον Λυσιέν, ο οποίος συγκλονισμένος διαπιστώνει ότι είναι ένας "Στραβαγκάντε", ένας Περιπλανητής -ότι δηλαδή μπορεί, χάρη σε ένα μαγικό αντικείμενο που έχει στην κατοχή του, να ταξιδέψει στο χώρο και στο χρόνο. Και δεν είναι μονάχα αυτό: φαίνεται πως σε τούτο τον καινούριο κόσμο όπου βρέθηκε φέρει αυτός ακέραιη την ευθύνη για τη σωτηρία της πόλης, για τη σωτηρία της Μπελλέτσα από την καταστροφή... Φορέματα από ακριβό βελούδο και αστραφτερές μάσκες, πολιτικές συνωμοσίες και προδοσίες, μια απαιτητική και δεσποτική Δούκισσα - όλα αυτά και πολλά ακόμη συνθέτουν το δημιούργημα της Μαίρης Χόφμαν, το θαυμαστό κόσμο της Μπελλέτσα του δέκατου έκτου αιώνα. Μια πόλη εμπνευσμένη από τη Βενετία, με άφθονο πλούτο που συγκινεί όλες τις αισθήσεις - και μια διάχυτη αίσθηση κινδύνου που συναρπάζει. Μια δυνατή και επιβλητική ιστορία - το πρώτο από τα τρία μυθιστορήματα που εκτυλίσσονται στον παράλληλο κόσμο της Ταλίας.
Μπορείτε να το βρείτε από το Book Station: http://www.bookstation.gr/product2.asp?ID=84643


                                   
Επιτέλους βρήκα την συνέχεια των βιβλίων Vampire Academy! Το δεύτερο βιβλίο Παγωμένα χείλη της σειράς. Αν και το είχα βρει online στα αγγλικά και το διάβασα πρόσφατα. Όταν με ενημέρωσαν από το Book station ότι έχουν τελικά αποθέματα από το βιβλίο κατά ενθουσιάστηκα! Είμαι πολύ χαρούμενη που το έχω στα χέρια μου! Σε λίγες μέρες θα ανεβάσω και ανάρτηση με το review του βιβλίου!
Περίληψη: Mε λένε Ρόουζ Χάθαγουεϊ. Είμαι δεκαεφτά χρονών, εκπαιδεύομαι να προστατεύω και να σκοτώνω βρικόλακες, είμαι ερωτευμένη με έναν εντελώς ακατάλληλο τύπο και η καλύτερή μου φίλη διαθέτει μια αλλόκοτη μαγική ικανότητα που μπορεί να την τρελάνει. Καλώς ήλθατε στο Vampire Academy! Καλώς ήλθατε... στην άλλη πλευρά
Μπορείτε να το βρείτε από το Book Station: http://www.bookstation.gr/product2.asp?ID=171132

                        
                                       
Τέλος το επόμενο βιβλίο που πήρα είναι ο Κουρδιστός Άγγελος της σειράς Δαιμόνιες Μηχανές prequel της σειράς Θανάσιμα εργαλεία των εκδόσεων Platypus! Αφού να ναι καλά οι γονείς μου, μου είπαν πως στα ερχόμενα γενέθλια μου θα μου πάρουν την συνέχεια των βιβλίων της Cassandra Clare Θανάσιμα Εργαλεία (Τα οποία κατέβασα από το internt και διάβασα πριν λίγες μέρες, και είναι απλά υπέροχα!Θα πω τα σχετικά όταν ανεβάσω ανάρτηση) είπα να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία και να πάρω αυτό το βιβλίο που μιλάει για τα γεγονότα που συνέβησαν πριν την εποχή τον Θ.Ε! Για αυτήν την σειρά και αν δεν έχω ακούσει τα καλύτερα. Ανυπομονώ όσο τίποτα να τα διαβάσω!!! 
Περίληψη: Η μαγεία είναι επικίνδυνη -αλλά η αγάπη είναι ακόμα πιο επικίνδυνη.Όταν η δεκαεξάχρονη Τέσα Γκρέι φτάνει στην Αγγλία κατά τη διάρκεια της βασιλείας της Βασίλισσας Βικτορίας, κάτι τρομακτικό την περιμένει στον Κόσμο του Σκότους του Λονδίνου, όπου βρικόλακες, μάγοι και άλλα υπερφυσικά πλάσματα τριγυρνούν στους φωτισμένους με λάμπες αερίου δρόμους. Κυνηγημένη και χωρίς φίλους, η Τέσα βρίσκει καταφύγιο στους Κυνηγούς των Σκιών, μια ομάδα πολεμιστών με αποστολή να απαλλάξουν τον κόσμο από τους δαίμονες. Καθώς βυθίζεται όλο και πιο πολύ στον κόσμο τους, γοητεύεται από δύο φίλους -και διχάζεται ανάμεσά τους- και γρήγορα συνειδητοποιεί ότι η αγάπη μπορεί να είναι η πιο επικίνδυνη μαγεία από όλες
Μπορείτε να το βρείτε από το Book Station: http://www.bookstation.gr/product2.asp?ID=169456


Όπως σας είπα πήρα μερικούς πολύ ωραίους σελιδοδείκτες!
  


Επίσης πήρα ένα όμορφο μεγάλο τετράδιο. Και μια πανέμορφη πένα!


ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΑΤΕ!
ΦΙΛΑΚΙΑ! ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΝΕΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ!











                                                           



You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Το blog σου ειναι υπεροχο και πολυ ενδιαφερον .. σε παρακαλω συνεχισε ετσι και μην σταματας να μας ενημερωνεις <3 Το book haul ειναι πολυ ωραιο και πιστευω θα λατρευψεις τον Will ειναι πραγματικα απιστευτος ..δεν εχω λογια!! Οσο για το vampire academy πιστευω πως εχεις καταλαβει πως προκειται για μια απιθανη σειρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα φίλε Ανώνυμε!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Έχω ξεκινήσει είδη να το διαβάζω το βιβλίο και είναι πραγματικά υπέροχος! Φαίνεται από που πήρε τα γονίδια του ο Jace! Σε λίγες μέρες θα έχω και σχετική ανάρτηση. Όσο για τα VA είναι απλά εθιστικά!
      Μείνε συντονισμένη έρχονται πολλές νέες αναρτήσεις-αφιερώματα και ενημερώσεις! :D

      Διαγραφή
  2. Γεια! Φοβερό το Book Haul σου! Μ'αρέσει να βλέπω και ελληνικά blog να κάνουν τέτοια πράγματα! Τα Vampire Academy είναι πολύ καλή σειρά! Και το Στραβαγκάντσα πολύ ενδιαφέρον! Όσο για τους σελιδοδείκτες σου πάρα πολύ όμορφη!!!
    Περιμένουμε και άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια! Θα ανεβάζω κάθε φορά που κάνω αγορές και ένα Book Haul!
      To ΣΤΡΑΒΑΓΚΑΝΤΖΑ δεν το έχω διαβάσει ακόμη όταν το κάνω θα ανεβάσω ανάρτηση! Αλλά ναι φαίνεται πολύ ενδιαφέρον έχω ακούσει όπως είπα πολύ καλά λόγια για την συγκεκριμένη σειρά!
      Τους ροζ σελιδοδείκτες μπορεί να βρεις σε πολλά βιβλιοπωλεία υπάρχουν σε πολλά μέρη! Τους άλλους από το Bookstation! Έρχονται πολλά ακόμη ;)

      Διαγραφή
  3. Γεια σου Έλενα!

    Πρόσφατα ανακάλυψα το ιστολόγιό σου και έχω να πω πως μου αρέσει πάρα πολύ. Ήθελα να σε ευχαριστήσω για την ενημέρωση σχετικά με το Bookstation. Μέχρι τώρα, δεν ήξερα κανέναν ιστότοπο που να στέλνει βιβλία με δωρεάν μεταφορικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαρία!
      Τώρα μόλις είδα το μνμ σου. Με συγχωρείς που άργησα να σου απαντήσω.
      Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι, και εγώ πρόσφατα το ανακάλυψα και είναι πραγματικά πολύ καλό!

      Διαγραφή
  4. Για τα άλλα δεν ξέρω, πάντως τη σειρά Στραβαγκάντζα αξίζει να την πάρεις και να τη διαβάσεις.Είναι απλά φοβερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη που σχολιάζω τόσο αργά.... Ναι είναι πραγματικά υπέροχη σειρά που αξίζει! :)

      Διαγραφή

Popular Posts