Cover VS Cover: Vampire Academy

Οκτωβρίου 19, 2013

Σκέφτηκα να κάνω ένα θέμα και να συγκρίνουμε τα cover από βιβλία σε διάφορες χώρες!
Λατρεύω να βλέπω τα εξώφυλλα των άλλων χωρών έτσι είπα να το κάνω και να τα δούμε +σχολιάσουμε όλοι μαζί! Σήμερα είπα να ξεκινήσω με τα βιβλία Vampire Academy της Richelle Mead όπου αριθμούν 6 vampire academy,Frostbite,Shadow Kiss,Blood Promise,Spirit Bound και Last Sacrifice! Ελπίζω να το απολαύσετε! Περιμένω τα σχόλια σας!

                                                                                                  ΗΠΑ

Είναι όμορφα τα Αμερικάνικα cover όχι τα αγαπημένα μου αλλά πολύ καλά περιποιημένα και όμορφα. Μοιάζουν το ένα με το άλλο με το ίδιο μοντέλο σε διαφορετικές στάσης! 
Τα Αμερικάνικα έχουν στα τρία πρώτα βιβλία και πιο παλιές εκδόσεις με άλλα cover 

Προτιμώ με διαφορά τα πρώτα όχι ότι έχουν μεγάλη διαφορά μεταξύ τους!

Ηνωμένο Βασίλειο
Αγαπημένα! Αγαπημένα! Αυτά τα cover τα λατρεύω θεωρώ πως είναι με διαφορά τα πιο όμορφα! 
Τα γράμματα,τα σύμβολα,τα χρώματα είναι τόσο Vampire Academy! Στην Ελλάδα επίσης τα βιβλία των VA στα Αγγλικά κυκλοφορούν με αυτά τα συγκεκριμένα εξώφυλλα!
Το Ηνωμένο Βασίλειο όπως και στην Αμερική είχαν βγάλει και κάποια ακόμη εξώφυλλα για τα τρία πρώτα βιβλία 

Αυτά είναι πάρα πολύ κοντά στα Αμερικάνικα απλά το πίσω μέρος είναι μαύρο! 

Ιταλία      
 
Τα τέσσερα πρώτα βιβλία της σειράς έχουν κυκλοφορήσει στην Ιταλία και αυτά είναι τα εξώφυλλα τους! Χμ! Είναι λιγάκι τρομακτικά θα έλεγα. Κάτι μ'αρέσει όμως σε όλο αυτό που βλέπω! Επειδή έχω δει πολλά Ιταλικά εξώφυλλα και είναι συνήθως πολύ εντυπωσιακά εδώ δεν έκαναν και την καλύτερη δουλεία αλλά δεν είναι καθόλου άσχημα!

                                                                                    Γερμανία 
Τα Γερμανικά cover είναι πολύ πιο σκοτεινά Dark! Και σου δημιουργούν μια περίεργη αίσθηση! 
Κοιτάζοντας τα δεν μου θυμίζουν καθόλου Vampire Academy αλλά παραμένουν όμορφα! 

Σουηδία 
Από ότι έχω δει ούτε στην Σουηδία έχουν κυκλοφορήσει τα επόμενα βιβλία από το Vampire Academy (η δεν τα βρήκα εγώ) Τσ,τσ όχι! Μα είναι το ίδιο εξώφυλλο και για τα τρία βιβλία απλά σε άλλο χρώμα! Δηλαδή και τα επόμενα 3 έτσι θα είναι;! 

Πορτογαλία 
Μ'αρέσουν τα Πορτογαλικά είναι εντυπωσιακά! Και έχουν πιάσει νομίζω το νόημα των βιβλίων! Την Ακαδημία την έχουν ακριβώς όπως την φανταζόμουν και εγώ όταν διάβαζα τα βιβλία!

Ουγγαρία 
  
  
Τα cover της Ουγγαρίας είναι σχεδόν ίδια με της Γερμανίας. Όπως είπα και με τα Γερμανικά μου αρέσει αυτό το Dark που βγάζουν! Είναι αρκετά όμορφα! 

Ρωσία
  
  
Αυτά τα μοντέλα δεν μοιάζουν καθόλου με την Ρόουζ! Και ούτε ο άντρας στο τρίτο εξώφυλλο με τον Ντιμίτρι. Δεν έχουν κάνει πολύ καλή δουλεία. Το μόνο που μου αρέσει είναι το Μεγάλο καλλιγραφικό VA!

Ολλανδία 
  
  
Μ'αρέσουν πολύ!!! Μετά τα cover του ΗΒ νομίζω είναι τα πιο ωραία! Εντάξει ξέρω δεν έχουν πολύ σχέση με τα Vampire Academy που κολάν οι πεταλούδες και οι μάσκες αλλά είναι πανέμορφα! Έχουν τόσες όμορφες λεπτομέρειες και χρώμα! Και είναι απλά όμορφα! 

Σλοβενία

  
Ούτε αυτά μοιάζουν με την όλη ατμόσφαιρα των Vampire Academy αλλά οι Σλοβένοι έχουν προσπαθήσει να κάνουν μια καλή δουλεία με χρώματα και λεπτομέρειες το 3 και 5-6 βιβλίο είναι όμορφα! 

Τουρκία 
\
Συγνώμη φίλοι Τούρκοι αλλά αυτά είναι απλά άσχημα! Πρέπει να τα αλλάξουν επειγόντως! 
Μέχρι και κιτς θα τα χαρακτήριζα! Τα πιο άσχημα μέχρι στιγμής τουλάχιστον! 

Εσθονία
  
 
Πολύ καλή δουλειά από τους Εσθονούς! Βγάζουν κάτι Gothic! Είναι πολύ όμορφα και προσεγμένα εξώφυλλα! Τα τρία πρώτα είναι και τα πιο ωραία κατά την γνώμη μου! 

Βουλγαρία
  
  
Τρώγονται! Νομίζω πως το μοντέλο δεν ταιριάζει και πολύ! Αν ήταν άλλο θα έβγαινε ένα καλύτερο αποτέλεσμα!

Ελλάδα 
  
  
Τελευταία άφησα τα Ελληνικά! Πρoσωπικά μ'αρέσουν! Και ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα νομίζω έχουν κάνει πολύ καλή δουλεία! Τα χρώματα,τα γράμματα τα μοντέλα είναι πολύ καλά! 
Είναι Λιτά και όμορφα! 


Έτσι, είδαμε 14 διαφορετικά cover του Vampire Academy από 14 διαφορετικές χώρες! Μπορείτε να βρείτε και άλλα στο Goodreads.com. Ελπίζω να σας άρεσε περιμένω τα δικά σας σχόλια και πια είναι τα αγαπημένα σας! 
Από τις επόμενες μέρες έρχονται και άλλα πράγματα!
Καλά να περνάτε! Με πολλές αναγνώσεις! 





















You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Πολύ ωραίο θέμα ακόμη μία φορά!
    Τόσα πολλά cover!!!!
    Συμφωνώ με τα περισσότερα που είπες!
    Εμένα μου άρεσαν πιο πολύ τα Αγγλικά,Αμερικάνικα,Εσθονικά και Ουγγρικά ΝΑΣΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια μου! Σ'ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που σου άρεσε το θέμα!
      Όπως είπες πάνω κάτω συμφωνούμε εγώ θα πρόσθετα απλά και τα Ολλανδικά! Και ίσως και τα Πορτογαλικά,Ελληνικά!

      Διαγραφή
  2. Πολυ ωραιο θεμα ..εισαι απιστευτη!
    Προσωπικα δεν μου αρεσουν τα αγγλικα τα βρισκω πολυ μονοτονα αλλα οκ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Χε, δεν πειράζει! Για αυτό ήμαστε όλοι εδώ για να διαφωνούμε!
      Εγώ τα λατρεύω! Αλλά καταλαβαίνω το λόγο που δεν σ'αρέσουν!

      Διαγραφή
  3. Πολύ μ'αρέσει που κάθε φορά που μπαίνω στο site σου βλέπω τόσα όμορφα θέματα ανεβασμένα!
    Ούτε εγώ τρελαίνομαι για τα Αγγλικά cover νομίζω υπάρχουν και καλύτερα!
    Τα ωραιότερα είναι τα Αμερικάνικα,Εσθονικά και Ολλανδικά!
    Χειρότερα με διαφορά Τούρκικα,Ρώσικα και Σουηδικά.
    Όσο για τα Ελληνικά θα συμφωνήσω μαζί σου πως για Ελληνική ειδικά έκδοση έχουν κάνει πάρα πολύ καλή δουλεία! Φαινόταν πως είχαν μεράκι να κάνουν πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ντίνα μου σ'ευχαριστώ πλ!
    Εγώ όπως ξέρεις τα Αγγλικά τα αγαπώ!
    Στα υπόλοιπα όλα θα συμφωνήσω και με το παραπάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Popular Posts