October Wrap Up 2014

Νοεμβρίου 02, 2014



Isla and the happily ever after
Από τα πρώτα βιβλία που διάβασα αυτό το μήνα και ένα από τα αγαπημένα μου! Για ακόμη μια φορά η Perkins μας ταξιδεύει στους γλυκούς-ρομαντικούς κόσμους της, αυτήν την φορά με πρωταγωνίστρια την ντροπαλή κοκκινομάλλα Isla και με φόντο την Νέα Υόρκη, την Βαρκελώνη αλλά και το Παρίσι! Μπορείτε να βρείτε αναλυτικό Review για όλη την σειρά εδώ
Η βαθμολογία μου: 5/5 αστέρια.

Τα πάντα σχετικά με αυτό το βιβλίο είναι πανέμορφα! Από το υπέροχο μοβ εξώφυλλο και την εξαιρετική εικονογράφηση μέχρι την σκοτεινή-γοτθική ατμόσφαιρά του! Ίσως ένα από τα καλύτερα ''παιδικά'' βιβλία που έχω διαβάσει! Αυτό το βιβλίο ανήκει να είναι στην βιβλιοθήκη κάθε αναγνώστη! 
Η βαθμολογία μου: 5/5 αστέρια.

Έχοντας διαβάσει το Fangirl ένα χρόνο πριν(Βρείτε το Review εδώ!) ήμουν πραγματικά ενθουσιασμένη να διαβάσω ένα ακόμη βιβλίο της αγαπημένης Rainbow Rowell. Το Attachments τελικά δεν με ενθουσίασε αλλά ούτε και με απογοήτευσε. Αυτό που λάτρεψα για ακόμη μια φορά ήταν το εξαιρετικό χιούμορ του βιβλίου και αν και δεν ξέρω ποια είναι η σειρά που η Rowell έγραψε τα βιβλία της, μπορώ να δω την ανάπτυξη της ως συγγραφέας. Αν σας αρέσει η αργή οικοδόμηση και οι γοητευτικοί, αστείοι χαρακτήρες, θα σας αρέσει σίγουρα και αυτό το βιβλίο.
Η βαθμολογία μου: 3.5/5 αστέρια.

Έχοντας διαβάσει και τα άλλα βιβλία της συγγραφέας ΑΙΧΜΗΡΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ  & ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ ΤΟΠΟΣ ήμουν σίγουρη πως θα δω κάτι το εξαιρετικό αφού και τα δύο της βιβλία με είχαν αφήσει εντελώς με ανοιχτό το στόμα! Και με σκοπό να δω και την ταινία που βασίζεται το βιβλίο το ξεκίνησα, και ναι ήταν εντελώς ισάξιο με τα προηγούμενα βιβλία της αν και με εντελώς άλλο ύφος! Πραγματικά αξίζει να διαβάσετε Τζίλιαν Φλιν! 
Η βαθμολογία μου: 4/5 αστέρια.

Μια χιουμοριστική ιστορία έξι παιδιών που σίγουρα μπορεί να διαβαστεί και από τους ενήλικες! Αν και πολύ παλιό, η ιστορία του είναι διαχρονική ενώ είχα μια γλυκιά και πλήρως χαλαρωτική  ανάγνωση διαβάζοντας το! 
Η βαθμολογία μου: 3.5/5 αστέρια.

H Γαλλίδα συγγραφέας Beauvais μας ταξιδεύει στον παραμυθένιο κόσμο της με ηρωίδα την εντεκάχρονη Sesame Seade έναν πραγματικά αξιαγάπητο χαρακτήρα. Γεμάτο πνευματώδης διάθεση και χιούμορ σίγουρα οι μικρή μας φίλοι θα το λατρέψουν! 
Η βαθμολογία μου: 4/5 αστέρια.

Re-read Books: 
  • Μέσα στο πνεύμα των ημερών και στην ατμόσφαιρα του Halloween αποφάσισα να ξαναδιαβάσω κάποια αγαπημένα μου τρομαχτικά βιβλία! 
Ένα γενικά από τα αγαπημένα μου μυθιστορήματα! Το βιβλίο που με έκανε πραγματικά να φοβηθώ τους Κλόουν, Αποτελεί τον made by King εφιάλτη μου. Ο Stephen King υπογράφει ακόμα ένα αριστούργημα τρόμου. Και ναι στο βιβλίο υπάρχουν κομμάτια που μπορούν συγγραφικά να θεωρηθούν ακόμα και κακά, γιατί όσο και να αγαπώ τον King δεν είναι ο μεγαλύτερος συγγραφέας, αλλά είναι ένα τεράστιος παραμυθάς και ψυχογράφος που σε εθίζει στα βιβλία του και δεν σ'αφήνει να ξεκολλήσεις
Η βαθμολογία μου: 5/5 αστέρια.


Πραγματικά είχα ξεχάσει το πόσο αγαπώ αυτήν την λατρεμένη σειρά! Είναι φοβερά πρωτότυπη για τα δεδομένα των βιβλίων YA, και πάνω στην ιστορία του αλλά κυρίως πάνω από όλα με την βία και τις σκληρές εικόνες που διαπραγματεύεται! Η Λυρικότητα της συγγραφείς είναι μοναδική αφού νομίζεις πως διαβάσεις κάποιο παλιό Γοτθικό ποίημα ενώ τα τέρατα ποικίλουν και είναι κάθε φορά πιο ενδιαφέροντα και τρομαχτικά!  
Η βαθμολογία μου: 5/5 αστέρια.


THE END!




You Might Also Like

5 σχόλια

  1. Ουυ είχες γεμάτο Booktober ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Overtheplace
    Οο Ναι! 11 Βιβλία ήταν αρκετά! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπεραρκετά! Δεν σε έχω ρωτήσει βρε, έχεις Goodreads?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @overtheplace Ναι φυσικά και έχω! Αν και η αλήθεια είναι πως δεν το χρησιμοποιώ πάρα πολύ! Διαβάζω ενημερώνομαι αλλά δεν με λες και ιδιαίτερα ενεργό μέλος :P
    Σε βρήκα! Καλά εεε, τόσο καιρό και τώρα έμαθα πως ήμαστε συνονόματες τι να πεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαχαχα όντως! Θα σου στέλνω εκεί recs ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Popular Posts