ΤΙ ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ - ΣΕΙΡΕΣ!

Αυγούστου 21, 2019


Τον τελευταίο καιρό λόγο και του μεγαλύτερου ελεύθερου χρόνου που έχω το Netflix έχει γίνει η μεγάλη μου συνήθεια με αποτέλεσμα να έχω δει πολλές σειρές και ταινίες. Παρακάτω θα τα αναλύσουμε όλα πιο διεξοδικά 😁

Κάνοντας μια επανάληψη στην πρώτη σεζόν του Dark συνέχισα με την δεύτερη και μπορώ να πω και επίσημα πια πως έχουμε σίγουρα την καλύτερη Ευρωπαϊκή σειρά που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Για όσους δεν γνωρίζετε το Dark είναι η πρώτη Γερμανικής παραγωγής σειρά του Netflix και η ιστορία διαδραματίζεται στο χωριό Winden, εκεί μας παρουσιάζει τις σχέσεις τεσσάρων οικογενειών, όπως διαμορφώνονται, μετά την περίεργη εξαφάνιση δύο παιδιών. Τα ίδια γεγονότα είχαν συμβεί και πριν 30 χρόνια το έτος 1986 και κάπου εκεί μπαίνουν διάφορα υπερφυσικά στοιχεία για να μπερδέψουν το ήδη μπερδεμένο τοπίο της σειράς. Έντονα ατμοσφαιρικό με σκοτεινό κλίμα δεν σε αφήνει λεπτό να βαρεθείς και μην σας φοβίζει καθόλου η Γερμανική γλώσσα πραγματικά την συνηθίζεις κατευθείαν. Σίγουρα θέλει καθαρό κεφάλι και ιδιαίτερη προσοχή κατά την παρακολούθηση της μιας και το time travel πάει σε άλλο επίπεδο! 


Στην συνέχεια έχουμε το Chernobyl η μίνι σειρά του HBO μας διηγείται τα γεγονότα της ιστορίας για μια από τις μεγαλύτερες ανθρώπινες καταστροφές όταν το πυρηνικό εργοστάσιο της Ουκρανίας καταστρέφεται. Οι επιπτώσεις τεράστιες ειδικά για τους πυροσβέστες και επιστήμονες που με θυσία την ζωή τους αψηφούν την κυβέρνηση και σώνουν την ανθρωπότητα από μια χειρότερη καταστροφή από την ήδη υπάρχουσα. Ο πιλότος ίσως ήταν ένας από τους καλύτερους που έχω δει! Τα γεγονότα απλά τρομαχτικά, χωρίς να έχω ζήσει εκείνη την εποχή και μόνο με όσα έχω ακούσει ήταν πολύ πρωτόγνωρα όλα αυτά για εμένα. Το τελευταίο επεισόδιο με την δίκη με ανατρίχιασε.... Η σειρά είναι μια απόδειξη το πόσο ο άνθρωπος κακό μεταχειρίζεται την φύση και την γη για το κέρδος του. Το πως οι κυβερνήσεις χειραγωγούν και λένε ψέματα στους πολίτες τους και πως αυτήν η χαζομάρα τους μπορεί να φέρει καταστροφικές συνέπειες. 


Επόμενη σειρά που είδα δεν ήταν άλλη από το γνωστό σε όλους Stranger Things! Τα πρώτα επεισόδια της τρίτης σεζόν ξεκίνησαν αρκετά χλιαρά αλλά όσο προχωρούσε η σειρά τόσο ανέβαζε στροφές. Προσωπικά την απόλαυσα και σίγουρα γέλασα πιο πολύ από ότι σε όλες τις σεζόν! Τα γεγονότα έχουν αλλάξει οι μικροί μας φίλοι μεγαλώνουν και οι παρέα τους αρχίζει να έχει ρωγμές καινούριες φιλίες, έρωτες μπαίνουν στο προσκήνιο ενώ το μυστήριο ξετυλίγεται με νέα γεγονότα. Το τέλος με συγκίνησε πολύ και ελπίζω να έχουμε κάποια ευχάριστη ανατροπή στην τέταρτη σεζόν. Υ.Γ Μια από τις πιο αγαπημένες μου σκηνές 👇



Συνέχεια εχει το γαλλικό Zone Blanche ή στα Αγγλικά Black Spot. Στο Villefranche ένα απομονωμένο χωριό της Βόρειας Γαλλίας γίνονται οι περισσότερες εγκληματικές ενέργειες σε όλοι την χώρα έτσι η πολιτεία αποφασίζει να στείλει έναν νέο εισαγγελέα για να ερευνήσει τις υποθέσεις αυτές. Εκεί μαζί με την τοπική ομάδα της αστυνομίας αρχίζει να ανακαλύπτει ότι το δάσος έχει κάτι το μαγικό και μυστηριώδες ενώ και η Laurene η αρχηγός της ομάδας είχε πέσει και η ίδια στα νιάτα της θύμα κάποιου ανεξιχνίαστος εγκλήματος. Μια πολύ περίεργη σειρά με σκοτεινή ατμόσφαιρα και επηρεασμένη πολύ από την αρχαία κέλτικη μυθολογία/ιστορία. Ξεκίνησε πολύ δυναμικά αλλά κάπου στην πορεία έχασα το ενδιαφέρον μου. Την βρήκα υπερβολικά αργή (Σε σημείο που ακόμα και σειρές που έχουν κατηγορηθεί ότι είναι αργές Game of thrones, Frango κτλπ να φαίνονται γρήγορες) Δεν ξέρω αν θα γυρίσω για την τρίτη σεζόν! 


Mια σειρά που πρέπει να ήμουν η μόνη που δεν είχα δει ως τώρα είναι το La casa de papel με αφορμή την τρίτη σεζόν που βγήκε την ξεκίνησα και εγώ και μπορώ να πω ότι την απόλαυσα απίστευτα αν και υπήρχαν στιγμές που με έφτασε στα όρια μου λόγο της ηλιθιότητας κάποιον ηρώων (Ναιιι Tokio για εσένα χτυπά η καμπάνα 😠) Για όσους δεν ξέρουν η σειρά έχει να κάνει με μια ομάδα περίεργων λιστών όπου μετά από πέντε μήνες προετοιμασίας αποφασίζουν να ληστέψουν το Νομισματοκοπείο της Ισπανίας και όχι μόνο αυτό αλλά και να τυπώσουν 2.400 εκατομμύρια ευρώ. Σίγουρα δεν είναι η καλύτερη σειρά όλων των εποχών (ίσως για τα Ισπανικά δεδομένα ναι) αλλά κάνεις δεν μπορεί να αρνηθεί το πόσο εθιστική είναι και πόσο γρήγορα φεύγουν τα επεισόδια. Θα ήθελα λίγο καλύτερες ερμηνείες από κάποιους ηθοποιούς αλλά εντάξει είπαμε δεν είναι σειρά που πάει για Emmy 😜 Αγαπημένοι χαρακτήρες μου με διαφορά ο Berlin και η Nairobi 💓


Έπειτα έρχεται η δεύτερη σεζόν του Big Little Lies το σκεφτόμουν πολύ αρχικά αν θα την δω γιατί ουσιαστικά η ιστορία είχε κλείσει. Αλλά φυσικά δεν κρατήθηκα! Η αλήθεια είναι πως μόλις έπαιξε το υπέροχο theme song, είδα τα όμορφα τοπία και εμφανίστηκε αυτό το υπέροχο σύνολο χαρακτήρων και ηθοποιών, αισθάνθηκα και πάλι ενθουσιασμένη. Όλα αυτά μέχρι που έφτασα στα τελευταία επεισόδια και συνειδητοποίησα αυτό που φοβόμουν εξαρχής ότι η σεζόν ήταν εντελώς αχρείαστη και τώρα και με κακό φινάλε.... 


Άλλη μια ξενόγλωσση σειρά αυτήν την φορά από την Σουηδία όπου κατά πιάνεται με την ιστορία της Camilla Ahlgren μιας τελειόφοιτης μαθήτριας όπου κατηγορείται ότι ενεπλάκη στην δολοφονική επίθεση που έγινε στο σχολείο της. Μου άρεσε αρκετά αν και το τέλος είναι αρκετά προβλέψιμο, το ατού της ιστορίας είναι η σκιαγράφηση των χαρακτήρων και τα μηνύματα προς προβληματισμό όλων μας που μας βάζει να σκεφτούμε η σειρά. 


Τέλος είδα και όλοι την σεζόν από μια πολύ πρόσφατη σειρά του Netflix το Trinkets! H Elodie μετά το θάνατο της μητέρας της μετακομίζει στο σπίτι του πατέρα της, στο πάντα μουντό Portlad! Κατά την διάρκεια της συνεδρίας των Shoplifter's Anonymous (ανθρώπων που έχουν την παθολογική τάση να κλέβουν) γνωρίζει εκεί άλλες δυο συμμαθήτριες της, την Moe και την tabitha και μια ιδιαίτερη φιλία αρχίζει να γεννιέται! Είχα καιρό να δω μια πιο νεανική σειρά που θα μου άρεσε τόσο! Eίχαμε τρεις χαρακτήρες άκρως διαφορετικούς που όμως τους ένωνα πράγματα και ήταν πολύ ενδιαφέρον να βλέπεις τις αλληλεπιδράσεις τους, μου άρεσε επίσης ότι καταπιάστηκε με ένα θέμα, την κλεπτομανία που δεν το βλέπουμε συχνά. Γενικά αν θέλετε να δείτε την κοριτσίστικη φιλία στα καλύτερα της τσεκάρετε το trinkets! 


Άλλες σειρές που έχω ξεκινήσει αλλά δεν έχω ολοκληρώσει είναι το Russian Doll. Καλούτσικο αρκετά σουρεάλ με στοιχεία μαύρης κωμωδίας θέλω να δω τι απαντήσεις δίνει για ότι συμβαίνει αλλά δεν ξέρω αν πραγματικά θα την συνεχίσω γιατί δεν με έχει ενθουσιάσει είναι η αλήθεια. Μετά ξεκίνησα και το Kingdom μια Κορεάτικη θρίλερ σειρά μυστηρίου όπου την περίμενα αρκετά διαφορετική ίσως με περισσότερη δράση αν και είμαι ακόμα στα δυο πρώτα επεισόδια οπότε ίσως αλλάξει αυτό(Ελπίζω 😀). Επιτέλους μπήκε η τελευταία σεζόν του Bates Motel στο Netflix περίμενα πάνω από ένα χρόνο να την βάλουν και δεν την κατέβασα. Mου είχαν λείψει πολύ οι ερμηνείες των Vera Farmiga και Freddie Highmore!  Τέλος εχω ξανά ξεκινήσει το The Originals και το βλέπω σιγά σιγά και ευελπιστώ ότι κάποια στιγμή θα φτάσω και στην τελευταία σεζόν! 




You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Εγώ τώρα τελειώνω τη 4η σεζόν από Supergirl. Αμμέσως μετά θα πιάσω το La casa de papel

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να σου αρέσει! Είναι λίγο cringe ώρες ώρες αλλά τρομερά εθιστικό!!!

      Διαγραφή

Popular Posts