SUMMER FAVORITES - ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ

Σεπτεμβρίου 04, 2019


Kαι όμως όσο γρήγορα ήρθε το καλοκαιράκι τόσο γρήγορα μας αποχαιρετάει φτάνοντας στο τέλος του! Είχα πολύ καιρό να κάνω στήλη με τα αγαπημένα μου του μήνα, έχοντας μαζέψει μπόλικα από αυτούς του τρεις μήνες πάμε να τα δούμε και πιο αναλυτικά! 

Από σειρές είδα αρκετές θα έλεγα. Αυτές που ξεχώρισα πιο έντονα ήταν η δεύτερη σεζόν του Dark μια time traveller σειρά γερμανική παραγωγής αλλά και το Chernobyl του HBO που με σόκαρε όσο λίγες. Κάτι όμως που δεν περίμενα με τίποτα να έχω στην λίστα μου, ήταν μια ελληνική σειρά. Η Cosmote tv πήρε την ταινία Έτερος Εγώ και έκανε μια σειρά με τους ίδιους πρωταγωνιστές με το τίτλο Έτερος Εγώ:Χαμένες ψυχές που αποτελείται από 8 επεισόδια και ακολουθεί την προσπάθεια της αστυνομίας να βρει έναν serial Killer. Ήταν φοβερά καλογυρισμένη και με ωραίο σενάριο υπήρχαν στιγμές που ξεχνούσα πως έβλεπα ελληνική σειρά. Σίγουρα δεν έλειπαν 2-3 cringe στιγμές και δεν μου άρεσε και το παίξιμο ενός συγκεκριμένου ηθοποιού αλλά και πάλι ήταν από τα πολύ καλά δείγματα για την χώρα μας και μακάρι να δούμε και άλλες τέτοιες παραγωγές. Αν θέλετε πιο αναλυτικά μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο που έγραψα με τις σειρές που παρακολούθησα τον τελευταίο καιρό


Από ταινίες ξεχώρισα το your name ένα ιδιαίτερα γλυκό και ξεχωριστό anime. Στην συνέχεια έχουμε το παιδικό Toy Story 4 από την Pixar όπου σίγουρα δεν έφτανε την προηγούμενη ταινία αλλά ήταν φοβερά απολαυστικό και τέλος έχω το Annihilation με την Νatalie Portman που θεωρώ πως είναι από τις πιο καλές ταινίες παραγωγής Netflix αφού είναι ένα κομμάτι που υστερεί αρκετά η πλατφόρμα ακόμα. 

Από βιβλία θα ξεχωρίσω τρία που ήταν και τα τελευταία από αγαπημένες μου Fantasy σειρές. Το The Core, το άστρο της αυγής αλλά και ο ήρωας των αιώνων! Από Standalone δεν μπορεί να βρίσκεται άλλο από το Daisy Jones & The six που ίσως ήταν αναμενόμενο να το ερωτευτώ τόσο. Αλλά την μεγαλύτερη τιμητική είχαν τα Graphic Novels που διάβασα πολλά! Λάτρεψα το γλυκύτατο Heartstoper και το Αlex+Αda volume 2 ενώ η σειρά Giant Day είναι και επίσημα μια από τις αγαπημένες μου αφού νιώθω ότι η Susan, η Esther και η Daisy είναι και δικές μου κολλητές. 


Από ντοκιμαντέρ ξεχώρισα το Fyre που μας δείχνει πως το "καλύτερο" Festival με την μεγαλύτερη προώθηση στα Social Media ήταν απλός ένα κόλπο του απατεώνα Billy Mcfarland με αποτέλεσμα να βουλιάξουν χιλιάδες influencers που το προωθούσαν αλλά και να δούμε το κερδοσκοπικό και επιφανειακό πρόσωπο του Instagram. 

Έπαιξα στο Playstation το παιχνίδι Detroit:become human. H ιστορία διαδραματίζεται 20 χρόνια από τώρα όπου η ανθρωπότητα έχει καταφέρει να δημιουργήσει εξελιγμένες μορφές τεχνητής νοημοσύνης. Τα androids αυτά διαθέτουν ανθρώπινη εξωτερική εμφάνιση και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διάφορες ανθρώπινες εργασίες. Τι θα συνέβαινε όμως αν αυτές οι “μηχανές” αποκτούσαν συνείδηση και την ικανότητα να δείξουν συναισθήματα; Θα μπορούσε το ανθρώπινο γένος να συνυπάρξει αρμονικά μαζί τους; Σίγουρα έχουμε δει πολλές ταινίες, παιχνίδια και βιβλία που καταπιάνονται με παρόμοιο θέμα αλλά το ξεχωριστό εδώ είναι πως οι δικές σου επιλογές θα καθορίσουν τα γεγονότα και το μέλλον! Μου άρεσε υπερβολικά πολύ ενώ πέρασα τρεις πολύ ιδιαίτερες μέρες παίζοντας το!

Tέλος ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για μουσική! To νέο τραγούδι του Ed Sheeran, eminem & 50 cent το παίζω στο repeat καθημερινά ενώ το Birds των Imagine Dragons έχει γίνει ένα από τα αγαπημένα μου κομμάτια τους. Την δεκάδα μου συμπληρώνουν τα GloriaBorn for thisHello YelloThe Hype, I dare you, Doin' TimeDinner & Diatribes και Beloved όπου είναι τα τραγούδια που θα ακούσω πιο πολύ μέσα στην ημέρα. 


You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts