MID YEAR BOOK FREAK OUT TAG

Ιουλίου 24, 2019


Helloo! Τι κάνετε; Βρισκόμαστε πια στα μέσα του 2019 και θα έχουμε ένα διαφορετικό ποστ σήμερα, ένα tag με τα καλύτερα βιβλία που διάβασα ως τώρα, τις μεγαλύτερες απογοητεύσεις αλλά και τα βιβλία που προσμένουμε περισσότερο ως το τέλος της χρονιάς. Το συγκεκριμένο tag δεν ξέρω ακριβώς από ποιον ξεκίνησε αλλά είναι πολύ δημοφιλής στο booktube. Φυσικά όποιος άλλος θέλει μπορεί να το κάνει αφού θα έχει τρομερό ενδιαφέρον να δούμε και τις απαντήσεις άλλον 😍

1. Το καλύτερο βιβλίο που διάβασες ως τώρα;
Σίγουρα ένα από τα καλύτερα βιβλία που διάβασα μέσα στο 2019 ήταν το Έθιμα ταφής της Αυστραλέζα Hannah Kent που κυκλοφορεί και απο τις εκδόσεις Ικαρος! Ένα βιβλιο που μας ταξιδεύει στην παγωμένη Ισλανδία του 1829 και τις τελευταίες μέρες ζωής της Άγκνες όπου έχει καταδικαστεί σε θάνατο για την δολοφονία δυο ανδρών. Ένα πολύ όμορφο δείγμα από το πρώτο συγγραφικό βιβλίο της Kent που μας κάνει να νιώσουμε τον πόνο και την απόγνωση της πρωταγωνίστρια μας, την υγρασία και το κρύο της περιοχής, την αδικία μιας άλλης κοινωνίας. Ανεπιφύλαχτα το προτείνω σε όποιον δεν το έχει διαβάσει! 

2. Το καλύτερο Sequel που διάβασες ως τώρα;
Η Κόκκινη Ανατολή είναι μια σειρά που βρίσκεται ήδη στις πιο αγαπημένες μου ever! Και αν σας αρέσουν οι sci-fi με δυστοπικά στοιχεία γεμάτο μάχες, δολοπλοκίες και επαναστάσεις ιστορίες πρέπει οπωσδήποτε να το διαβάσετε. Από τα τρία αυτό που ξεχωρίζω πιο πολύ είναι το δεύτερο της σειράς Χρυσός γιος και αυτό γιατί είχε υπερβολικά γρήγορους ρυθμούς, γινόντουσαν τόσα πολλά πράγματα αλλά χωρίς να ξεχειλώνει την υπόθεση είχαμε αρκετές σκηνές ανάμεσα στην mustang και τον darrow(Κάτι που μου έλειψε στο τρίτο 😀) και φυσικά είχε ένα απο τα πιο σοκαρίστηκα τέλη που έχω διαβάσει... 


3. Ένα βιβλίο που κυκλοφόρησε μέσα στο 2019 και θέλεις πολύ να το διαβάσεις;
Θέλω καιρό να διαβάσω κάποιο από τα βιβλία της Taylor Jenkins Reid και να δω προς τι ο μεγάλος χαμός που γίνεται με το ονομά της. Πιο ενδιαφέρον από όλα μου φαίνεται το πρόσφατο της Daisy Jones and the Six. H Daisy είναι ένα 20χρονο κορίτσι στις αρχές τις δεκαετίας του εξήντα όπου μπαίνει στην μπάντα The Six και εκεί ξεκινάνε όλα! 
Απο την άλλη έχουμε το Aurora Rising μια sci-fi τριλογία που παίρνει μέρος το 2380 και βλέπουμε την ζωή, την πραγματοποίηση των ονείρων και τα ταξίδια της Aurora. Μετά την ολοκλήρωση της σειράς Red Rising θέλω μια καινούργια τριλογια για να αποκαταστήσω το κενό! 😁

4. Ποιο βιβλίο που θα κυκλοφορήσει στο δεύτερο μισό της χρονιάς περιμένετε περισσότερο; 
Όταν είχε ανακοινώσει η Cassandra Clare τις σειρές που θα βγάλει πάνω στον κόσμο των Shadowhunters για αυτήν ήμουν πιο ενθουσιασμένη από όλες. Εδώ θα δούμε την ιστορία απο τα παιδιά του Will και της Tessa 😍😍😍 Ενώ το εξώφυλλο είναι απλά μαγικό! (Υ.Γ το βιβλίο ήταν να κυκλοφορήσει 20 Δεκεμβρίου 2019 και βλέπω ότι το έχουν αλλάξει στο GR για 2 Μαρτίου 2020) Οπότε αναμένουμε να δούμε τι ισχύει τελικά! 

5. Η μεγαλύτερη απογοήτευση ως τώρα; 
Το What if it's us ήταν σίγουρα ένα από τα βιβλία που με απογοήτευσαν φέτος. Περίμενα ένα ζευγάρι υπέροχο, περίμενα χιούμορ και ευτράπελα και αντί αυτού πήραμε ένα ζευγάρι χωρίς χημεία, μια υπόθεση που δεν είχε ενδιαφέρον και μια γραφή αδιάφορη, ειδικά τα κομμάτια της Βecky Albertalli δεν μου άρεσαν σχεδόν καθόλου. Ευτυχώς οι δεύτεροι χαρακτήρες είχαν πολύ περισσότερο ενδιαφέρον και έσωζαν την κατάσταση. Αναλυτική κριτική εδω

Το Mr. Mercendes ήταν ένα βιβλίο που είχα ακούσει και καλές κριτικές και μέτριες οπότε ήξερα πάνω κάτω τι να περιμένω αλλά κατά βάθος μέσα μου ήθελα να μου αρέσει πολυυυ περισσότερο! Είχα στο μυαλό μου ότι θα του έδινα 4 με 5 αλλά τελικά η βαθμολογία μου κατέληξε να είναι 3. Ήταν σίγουρα θρίλερ αλλά μου έλειπε το μαγικό-φανταστικό στοιχείο που έχει ο συγγραφέας στα βιβλία του. Και σίγουρα ήταν μια μικρή απογοήτευση για εμένα. 

6. Η μεγαλύτερη έκπληξη;
Θα έλεγα αρχικά την τριλογία κόκκινη ανατολή αλλά επειδή μίλησα ήδη και την συμπεριέλαβα στην λίστα βάζω το επόμενο βιβλίο που με εξέπληξε περισσότερο και αυτό δεν είναι άλλο από το The  Bone Season της Samantha Shannon. Ξεκίνησα να το διαβάζω σε μια φάση που δεν είχα κάτι άλλο και χωρίς καθόλου προσδοκίες και μαγεύτηκα! Ήταν γεμάτο δράση, με έναν κόσμο ιδιαίτερα περίπλοκο και με δύο πολύ ενδιαφέρον ήρωες. Έντονα εθιστικό, με αποτέλεσμα να μην ήθελες να το αφήσεις από τα χέρια σου! 

7. Ο νέος αγαπημένος σας συγγραφέας;
Σίγουρα την ερώτηση αυτήν την κερδίσει επάξια ο Brandon Sanderson. Είναι λίγοι οι συγγραφείς που σε κάνουν να θέλεις να διαβάσεις όλο τους το συγγραφικό έργο (Και δεν είναι λίγο στην περίπτωση μας 😁) Έχοντας ολοκληρώσει και το δεύτερο βιβλίο της σειράς mistborn μπορώ να πω και επίσημα πως ο άνθρωπος είναι μαέστρος στις fantasy ιστορίες. Η φαντασία του δεν σταματάει πουθενά ενώ έχει και το ταλέντο να μην έχει απλά πανέξυπνες ιδέες αλλά να ξέρει και πως να τις αποτυπώσει στο χαρτί! 

8. Το νέο σας fictional crush
Δεν μπορώ να πω πως έχω κάποιο crush αλλά σίγουρα αυτοί που μου τράβηξαν πιο πολύ το ενδιαφέρον ήταν τα σέξι και καλό γυμνασμένα αγόρια από το Θεοί και Δαίμονες 😍 Aλλά και ο μυστηριώδης δεσμοφύλακας Arcturus απο την σειρά The Bone Season 💗

9. Αγαπημένος νέος χαρακτήρας 
H Mustang από την τριλογία κόκκινη ανατολή, όπου ειδικά μετά και το τελευταίο βιβλίο της σειράς έχει μπει στην λίστα μου με τους αγαπημένους μου ever χαρακτήρες. Δυναμική, έξυπνη, λογική όπου πρέπει τολμηρή όπου χρειάζεται έκλεψε την παράσταση! 

10. Ένα βιβλίο που σας έκανε να κλάψετε
Ένα βιβλίο που μου άρεσε πολύ περισσότερο το οικογενειακό κομμάτι από το ρομαντικό και θα το πρότεινα κυρίως γιαυτό είχε ένα τέλος που με συγκίνησε απίστευτα. Είχα καιρό να κλάψω τόσο... 😓 Αλλά βιβλία που μου έφεραν κάποια δάκρυα ήταν το The Final Empire(H ύστατη αυτοκρατορία τόμος Β), Έθιμα ταφής, Maybe someday και το Άστρο της Αυγής

11. Ένα βιβλίο που σας έκανε να χαμογελάσετε
H αλήθεια είναι πως διαβάζοντας την ερώτηση συνειδητοποίησα πως δεν έχω πολλά ανάλαφρα και cute αναγνώσματα μέχρι στιγμής. Και θέλω να το αλλάξω αυτό μέσα στο καλοκαίρι διαβάζοντας πιο πολλά contemporary, romance και graphic Novels. Αυτό που μου ήρθε στο μυαλό είναι το Heavy Vinyl μια γραφική νουβέλα που παρακολουθούμε μια παρέα κοριτσιών μεσα από τα μάτια της Chris. Λάτρεψα το πως μας δείχνουν την γυναικεία φιλία, τις χιουμοριστικές καταστάσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν, τον nerdy χαρακτήρα της Chris και φυσικά τα σκίτσα! 

12. Το αγαπημένο σας νέο βιβλίο που θα γίνει ταινία μέσα στο έτος
Eδώ θα κλέψω λίγο γιατί δεν διάβασα κανένα βιβλίο που θα δούμε σε ταινία φέτος. Σίγουρα θέλω να δω και να διαβάσω το Five Feet Apart όπως και το Where’d You Go που έχω ακούσει τα καλύτερα. Το Σεπτέμβριο περιμένουμε και το The Goldfinch. Ένα βιβλίο που δεν θα διάβαζα ποτέ αλλά θέλω να δω την ταινία είναι το The Art of Racing in the Rain που θα πρωταγωνιστεί ο Milo Ventimiglia 💘 Από βιβλία που έχω διαβάσει περιμένω με αγωνία το It 2 αλλά και να δω τι έκαναν τελικά με το After. Οι Μικρές Κυρίες έρχονται με ένα υπέροχο καστ με την Meryn Streep και την Emma Watson να πρωταγωνιστούν. Επίσης έχουμε και το All the Bright Places με ένα επίσης πολύ ταιριαστό καστ 

Από σειρες περιμένω περισσότερο απο όλα το watchmen απο το HBO! Από αυτές που έχουν ηδη κυκλοφορήσει θέλω να δω το Catch-22 με τον George Cloone. Eπίσης έχουμε το Good Omnes μου φαίνεται ξεκαρδιστικό! Tέλος το Looking for Alaska είναι να βγει ως σειρά μεσα στο 2019 εκτός όμως απο το cast δεν γνωρίζουμε πολλά ακόμα. Είμαι πολύ περίεργη να δω πως θα βγει! 

13. Η δική σας αγαπημένη κριτική βιβλίου
Χμμ αυτήν η ερώτηση με δυσκόλεψε αρκετά γιατί δεν ξεχωρίζω τις κριτικές μου και δεν είχα κάτσει ποτέ πριν να σκεφτώ αν κάποια είναι πιο καλή από άλλη. Αυτήν που έγραψα με πολύ μεράκι και ήταν και ένα βιβλίο που αγάπησα ήταν το The Final Empire απο το Mistborn! Μπορείτε να την διαβάσετε και εσείς εδω

14. Το βιβλίο με το ομορφότερο εξώφυλλο που αγοράσατε φέτος
Και τα δυο αυτά βιβλία τα έχω αγοράσει χωρίς να ξέρω αρχικά πολλά για την υπόθεση τους αλλά επειδή με τράβηξαν τα εξώφυλλα τους. Σε μια παγίδα που πέφτω αρκετά συχνά 😊

15. Ποια βιβλία πρέπει να διαβάσετε ως το τέλος της χρονιάς
 
Προτεραιότητα έχουν τα βιβλία από σειρές που μου έχουν μείνει και πρέπει να ολοκληρώσω! Όπως το The Hero of Ages που ανυπομονώ και ταυτόχρονα φοβάμαι για το τι μας επιφυλάσσει, το δεύτερο από την διλογία της Victoria Schwab, Our Dark Duet. Το The Skull Throne του Peter V. Brett που καθυστερώ εδώ και καιρό να διαβάσω γιατί είναι η πρώτη μου high fantasy σειρά που ξεκίνησα ποτέ και στεναχωριέμαι που θα τελειώσει... Το Winter της Marissa Meyer βρίσκετε επίσης ψηλά στην λίστα! 






























You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts